Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #2 Skrevet 8. juli 2019 Hva koster en blå bil...? Anonymkode: 9bd24...607
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 Vanlig besøk? Familie på overnatting, en nabo på en kopp kaffe, eller noe midt i mellom? Anonymkode: 0d742...a45
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 Takk for svar. Da er det visst ikke bare meg som er inkompetent på dette området Anonymkode: d0d1c...6b4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Da er det visst ikke bare meg som er inkompetent på dette området Anonymkode: d0d1c...6b4 Bra svart ! Skjønner meg ikke på folk som har glede av å svare så tåpelig. Jeg ville sagt 1 time om du bare stikker innom uten å gi beskjed først. Men det er blii uvanlig å komme uanmeldt nå tiø dags. Blir du invitert på en kaffe, så hadde jeg blitt en time og to. Alt etter hvor koselig og lett praten går. Blir du derimot invitert på middag, så blir det flere timer. Alt ettersom forhold og stemningen på besøket. Men, det er meg da. Anonymkode: 4e470...3fa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bra svart ! Skjønner meg ikke på folk som har glede av å svare så tåpelig. Jeg ville sagt 1 time om du bare stikker innom uten å gi beskjed først. Men det er blii uvanlig å komme uanmeldt nå tiø dags. Blir du invitert på en kaffe, så hadde jeg blitt en time og to. Alt etter hvor koselig og lett praten går. Blir du derimot invitert på middag, så blir det flere timer. Alt ettersom forhold og stemningen på besøket. Men, det er meg da. Anonymkode: 4e470...3fa Det var ikke tåpelig. HI må skrive litt mer, hun må fortelle hva hun mener med "vanlig besøk", det kan bety så mangt. Har 12-åringen besøk av en venninne kan det fort vare både 4, 5 og 6 timer uten at det er noe problem, men det hadde vært lenge om det var den voksne naboen som stakk innom for en kaffe. Kommer søsteren min på besøk kan hun fint være i flere dager, for hun bor 4 timer i bil unna. Kommer broren til mannen innom er det sjelden han blir mer enn 2 timer, for han bor rett borti gata her. Anonymkode: 0d742...a45
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var ikke tåpelig. HI må skrive litt mer, hun må fortelle hva hun mener med "vanlig besøk", det kan bety så mangt. Har 12-åringen besøk av en venninne kan det fort vare både 4, 5 og 6 timer uten at det er noe problem, men det hadde vært lenge om det var den voksne naboen som stakk innom for en kaffe. Kommer søsteren min på besøk kan hun fint være i flere dager, for hun bor 4 timer i bil unna. Kommer broren til mannen innom er det sjelden han blir mer enn 2 timer, for han bor rett borti gata her. Anonymkode: 0d742...a45 Ok?? Hva er et vanlig besøk?? Det er lov å tenke litt selv her. Og du kan ikke sammenlikne 12 åringer og voksne. Unger har kanskje besøk hele dagen. Anonymkode: 4e470...3fa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var ikke tåpelig. HI må skrive litt mer, hun må fortelle hva hun mener med "vanlig besøk", det kan bety så mangt. Har 12-åringen besøk av en venninne kan det fort vare både 4, 5 og 6 timer uten at det er noe problem, men det hadde vært lenge om det var den voksne naboen som stakk innom for en kaffe. Kommer søsteren min på besøk kan hun fint være i flere dager, for hun bor 4 timer i bil unna. Kommer broren til mannen innom er det sjelden han blir mer enn 2 timer, for han bor rett borti gata her. Anonymkode: 0d742...a45 Et besøk fra søsteren din som bor langt unna, kan du heller ikke sammenlikne med et vanlig besøk. Makan!! Tenk litt selv da. Anonymkode: 4e470...3fa
Gemini77/ Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et besøk fra søsteren din som bor langt unna, kan du heller ikke sammenlikne med et vanlig besøk. Makan!! Tenk litt selv da. Anonymkode: 4e470...3fa Eller evt at HI utdyper litt mer? Det er jo faktisk hun som spør om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 9 minutter siden, Gemini77/ skrev: Eller evt at HI utdyper litt mer? Det er jo faktisk hun som spør om hjelp. Hva legger du i et vanlig besøk?? Anonymkode: 4e470...3fa
Gemini77/ Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva legger du i et vanlig besøk?? Anonymkode: 4e470...3fa Vet ikke. Spørs om hun mener vanlig KAFFE-besøk, MIDDAGS-besøk, SKRAVLE-besøk på kvelden etc. Jeg aner ikke hva slags vanlig besøk hun siktet til. Alle er for meg like vanlige.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Uvanlige besøk varer i snitt 49 minutter, så da kan du regne ut medianen til vanlige besøk. Husk at x er familie, y venner og z er fiender. Anonymkode: db01f...9d4
sug lut Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 Jeg vet i alle fall at jeg har enkelte bekjente jeg heller besøker enn får besøk av, fordi de aldri går igjen. Evt om jeg får besøk av dem må jeg ha laina opp noe helt fast som vil avslutte det, som at jeg MÅ hente barn klokka ni. Det er den eneste måten å unngå at jeg har vedkommende langt oppi halsen når de endelig kommer seg ut, og dermed ikke orker mer kontakt på lenge. Så at noen mangler ideen om "vanlig" besøkstid er helt klart.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok?? Hva er et vanlig besøk?? Det er lov å tenke litt selv her. Og du kan ikke sammenlikne 12 åringer og voksne. Unger har kanskje besøk hele dagen. Anonymkode: 4e470...3fa Vanligste besøket her i huset er barn, eventuelt foreldre som henter. Så mitt svar hadde vært hele dagen når det gjelder barna og 10 min med voksne. Anonymkode: 46ee4...6d0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 Ofte enten en times tid eller hele/halve dagen, men det kommer jo an på om det er et "stikke innom en tur" besøk eller et "tilbringe dagen sammen" besøk. Anonymkode: 9c508...522
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 Jeg vet ikke hva du tenker på som et vanlig besøk. Den som er oftest innom her er min mor, hun blir ca 5 minutter. Et vanlic besøk av svigermor er på ca 3 uker og så har vi alt mellom. Anonymkode: 91888...33f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke hva du tenker på som et vanlig besøk. Den som er oftest innom her er min mor, hun blir ca 5 minutter. Et vanlic besøk av svigermor er på ca 3 uker og så har vi alt mellom. Anonymkode: 91888...33f En som er hos deg 5 minutt er ikke et besøk. Det kalles å stikke innom. Når svigermor blir der i 3 uker, så er heller ikke det et vanlig besøk! Det er innflytting med korttidsopphold elĺer ferie 😂 Hvor vanskelig kan det være å forstå at et vanlig besøk er å komme på kaffi, lunch eller middag?? Blir helt matt av dere . Anonymkode: 4e470...3fa
sug lut Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: En som er hos deg 5 minutt er ikke et besøk. Det kalles å stikke innom. Når svigermor blir der i 3 uker, så er heller ikke det et vanlig besøk! Det er innflytting med korttidsopphold elĺer ferie 😂 Hvor vanskelig kan det være å forstå at et vanlig besøk er å komme på kaffi, lunch eller middag?? Blir helt matt av dere . Anonymkode: 4e470...3fa Invitert eller spontant?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 Invitert besøk 3-5 timer. Om det er middag og sånt. Sånne som bare skal stikke innom på en kopp kaffe bør gå innen en time! Hater når uplanlagte gjester sitter 2-4 timer. Da må det være gode venner vi vil ha her Anonymkode: 0e087...41e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #21 Skrevet 8. juli 2019 26 minutter siden, sug lut skrev: Invitert eller spontant? Du er meg en morsom en 😂😂😂 Anonymkode: 4e470...3fa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #22 Skrevet 8. juli 2019 Vanlig bursdag vil jeg si at tre timer er normalt. Anonymkode: 57d0c...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå