Gå til innhold

«Du har åreknuter»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..sa en kollega til meg, en dag det var varmt og vi gikk i shorts begge to. 

«Ja....det har jeg.» Takk for opplysningen liksom. Er ikke det veldig lite hyggelig å opplyse folk om skavanker de åpenbart vet om? Jeg hadde i alle fall ALDRI kommentert utseendet til noen på denne måten.

Anonymkode: 7f9fd...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er alltid frekt å kommentere andre folk sine kropper med mindre det er noe farlig som de ikke vet om eller de ber om råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg fått høre et par ganger også. Så jævlig ufint å si til folk. Altså, jeg går nesten aldri i shorts nettopp pga de åreknutene, da er det utrolig sårende at folk kommenterer det når jeg først har kvinnet meg opp til å gå i shorts🤬

Anonymkode: b6db7...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke vær så hårsår. 

Anonymkode: 3b98a...c0c

Du synes dette er helt innenfor, altså? Hadde du synes det var artig hvis noen informerte deg om din mest sjenerende skavank?

Anonymkode: 7f9fd...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke vær så hårsår. 

Anonymkode: 3b98a...c0c

Du er sikkert en sånn som «snakker rett fra levra», og tror selv at det er sjarmerende. Da kan jeg opplyse deg om at folk flest synes ikke det er hyggelig. 

Anonymkode: b6db7...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, jeg har sinnsykt mange og veldig synlige åreknuter. Arvelig belastet der.. Husker jeg som barn spurte bestemor om hun hadde tegnet seg med penn på bena ;) 

Men jeg går i shorts, gir fullstendig faen. Jeg har en kropp som har sviktet på så mange måter og vært gjennom alt fra svulst i underlivet til hjerteoperasjon, så noen åreknuter er virkelig ikke viktig altså.

Har aldri fått noen kommentarer på det.

Anonymkode: 368af...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sjef som sa: «Du har skikkelig skjeve tenner du». Koselig altså. Som om jeg ikke har forbannet den tannlegen som da at bittet fungerer, så du får ikke tannregulering. 

Mange av oss er vel ikke fotomodeller, men kan jo heller fokusere på det som er bra når vi sier noe til hverandre 😊

Skal snart på stranda, med appelsinhuden og de ekstra kiloene 😎

Anonymkode: c56b9...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke vær så hårsår. 

Anonymkode: 3b98a...c0c

Ikke vær så tett. 

Anonymkode: 8f6d2...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tante sa til meg at hypopigmenteringen på panna mi så ut som om jeg hadde kul på hodet. 

Ja..hva sier man. Okey, takk for at du bemerket det?

Anonymkode: 35707...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er frekt ja. Hadde nok kontra med å påpeke en skavank hos den som sa det. Hva så, DU har stor rumpe. Kanskje hun lærer. 

Anonymkode: 6507a...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en sjef som sa: «Du har skikkelig skjeve tenner du». Koselig altså. Som om jeg ikke har forbannet den tannlegen som da at bittet fungerer, så du får ikke tannregulering. 

Mange av oss er vel ikke fotomodeller, men kan jo heller fokusere på det som er bra når vi sier noe til hverandre 😊

Skal snart på stranda, med appelsinhuden og de ekstra kiloene 😎

Anonymkode: c56b9...b52

Men du står fritt til å betale for kosmetisk tannregulering selv. Kriteriene for å få regulering er i ferd med å snevre seg ytterligere inn fra da du var barn. Hvis staten skal dekke det, er det greit at utfordringene  er mer enn estetisk. 

Anonymkode: 1a14d...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, husker jeg hadde blitt kvitt all ekstravekt etter siste svangerskap og skulle i bursdag hos søsteren min. Følte meg så slank og fin i sommerkjole. Så sier moren min: Huff, så stygge åreknuter du har fått! 

Der forsvant den selvtilliten, ja.... 😞

Anonymkode: d18bc...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også åreknuter. Fikk det i tenårene. Går i korte skjørt og kjoler på jobb. Bryr meg ikke om de synes. Om noen skulle kommentere åreknutene bryr meg ikke. Jeg er trygg på meg selv. Det skal mer til å såre meg enn om noen påpeker fakta om min egen kropp. Synes vi faller altfor lett i krenke-fella i dagens samfunn. 

Anonymkode: 50cbf...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff, husker jeg hadde blitt kvitt all ekstravekt etter siste svangerskap og skulle i bursdag hos søsteren min. Følte meg så slank og fin i sommerkjole. Så sier moren min: Huff, så stygge åreknuter du har fått! 

Der forsvant den selvtilliten, ja.... 😞

Anonymkode: d18bc...331

Drittkjerring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...