GÃ¥ til innhold

Flere som ikke har ferie enda😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så vanskelig det er å konsentrere seg! Nesten alle har ferie, og det eneste jeg ønsker meg er FRI. De siste månedene har vært helt sykt hektiske på jobb, så kjenner det bare er helt slutt nå.. Tips til å holde ut den siste uken??

Anonymkode: 52c43...6b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben jobber ut denne uken og jeg gruer meg til han får fri ;)

Det har vært så mye å gjøre på jobb siste tiden at han har jobbet mye overtid og hatt jobb i hodet hele tiden. I går hadde han egentlig fri hele dagen, men innen klokka var to holdt han på å kjede seg ihjel for han har vært vant til å jobbe på spreng hele tiden så å "bare gjøre ingenting" hold på å få han til å fly på veggene.

Bare vær glad for at du er i ferd med å lande etter en travel tid, at du lengter etter fri betyr at du kommer til å nyte det uten å bli kjemperastløs.

Anonymkode: cf73f...8f6

Skrevet

Jeg! Jobber ut denne uken og skal løpe ut av kontoret kl. 17 på fredag og ikke se meg tilbake før i august! 😂

Skal "glemme" laptopen på kontoret også!

Anonymkode: 95761...ba2

Skrevet

Jeg har ikke ferie før i februar. Du har i det minste kort tid igjen.

Anonymkode: 91e4c...fde

Skrevet

Men tenk så godt det blir når du endelig har ferie😃 Hold ut ;) 

Anonymkode: 834c3...9f2

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

I går hadde han egentlig fri hele dagen, men innen klokka var to holdt han på å kjede seg ihjel for han har vært vant til å jobbe på spreng hele tiden så å "bare gjøre ingenting" hold på å få han til å fly på veggene.

Han kan få komme hit og rydde i garasjen! 

Skrevet

Jeg jobber også ut uka 🙃

Anonymkode: 4bd34...b44

Skrevet

Enda 2 uker igjen her... 

Anonymkode: b908f...267

Skrevet

To uker igjen her og.... Har dog en 1 åring, så er ikke en avslappende ferie i møte🤣, men gleder meg vilt til å reise bort med mann og barn.

Skrevet

Kom nettopp tilbake etter 1 uke i syden og dermed er ferie omtrent over. Har bare 2 dager igjen sammen, så må mannen tilbake på jobb. Ja, jeg og ungene har flere uker fri til, men for meg er ferie når hele familien reiser et sted og glemmer hverdagen.

Gled deg til velfortjent ferie og at det varer (forhåpentligvis) lengre enn hos de fleste.

Anonymkode: 2f9b7...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...