Gå til innhold

Kronisk dott i øret, noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt dott i ene øret i flere uker nå. Sist uke var jeg hos lege som undersøkte meg. Siden jeg selv hadde dryppet med Revaxør og skyldt, var øret gullende rent, så det er ikke ørevoks som har skylden. Jeg fikk medisin som skal avsvelle slimhinnene (tabletter og nesespray), men etter en liten uke er dotten der fortsatt 😔

Jeg har prøvd alle kjerringråd og til og med vært til kiropraktor og muskelterapi i håp om at det kunne hjelpe, men nei. Når jeg googler problemet ser jeg at dren kan være et alternativ. Er det noen med erfaring her? Og som har flydd med dott i øret? Jeg er redd for at det kan bli veldig smertefullt. 

Anonymkode: 8f360...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...