Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Jeg har kjent ei dame i 6 år. Nå bor hun i den 4 leiligheten siden jeg ble kjent med henne. Hun selger og kjøper ny leilighet nesten hvert år. Hun finner feil med alle. Den 1 ville hun ikke bo i pga det var en fotballbane like ved og barna bråket. Nr 2 ble for stor fant hun ut etter 1 år. Nr 3 ville hun flytte fra pga at naboene kranglet. Nå vil hun flytte igjen, grunnen har jeg ikke spurt om. Er dette noe psykisk? Anonymkode: c2347...96a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Ikke helt innenfor normalen vil jeg si. Kanskje du skulle tipse henne om å heller flytte til en liten hytte langt ute på landet, borte fra folk? Anonymkode: 98361...e7b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjent ei dame i 6 år. Nå bor hun i den 4 leiligheten siden jeg ble kjent med henne. Hun selger og kjøper ny leilighet nesten hvert år. Hun finner feil med alle. Den 1 ville hun ikke bo i pga det var en fotballbane like ved og barna bråket. Nr 2 ble for stor fant hun ut etter 1 år. Nr 3 ville hun flytte fra pga at naboene kranglet. Nå vil hun flytte igjen, grunnen har jeg ikke spurt om. Er dette noe psykisk? Anonymkode: c2347...96a Kanskje det kan være andre årsaker enn de hun har fortalt deg? Anonymkode: 05ba1...f2c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Noen liker forandringer, og leter etter noe bedre. De fleste av oss er vanedyr, og trives bedt der vi er. Vi liker ikke forandringer så godt. Jeg synes det er pussig at du tenker at det er noe psykisk som er årsaken. Da bør det være flere ting enn leilighetsbytte som er årsaken. Anonymkode: 836f6...a54
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjent ei dame i 6 år. Nå bor hun i den 4 leiligheten siden jeg ble kjent med henne. Hun selger og kjøper ny leilighet nesten hvert år. Hun finner feil med alle. Den 1 ville hun ikke bo i pga det var en fotballbane like ved og barna bråket. Nr 2 ble for stor fant hun ut etter 1 år. Nr 3 ville hun flytte fra pga at naboene kranglet. Nå vil hun flytte igjen, grunnen har jeg ikke spurt om. Er dette noe psykisk? Anonymkode: c2347...96a Skikkelig sær dame... Hun blir nok singel lenge... Kjenner ei som er lik, hun er fin å se på, men ingen orker å være sammen med henne. Hun er 53 år og ingen barn... Anonymkode: 21513...f34
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skikkelig sær dame... Hun blir nok singel lenge... Kjenner ei som er lik, hun er fin å se på, men ingen orker å være sammen med henne. Hun er 53 år og ingen barn... Anonymkode: 21513...f34 Hun er singel og har ingen barn. Hun har hatt noen kjærester, men aldri bodd sammen noen av dem Anonymkode: c2347...96a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er singel og har ingen barn. Hun har hatt noen kjærester, men aldri bodd sammen noen av dem Anonymkode: c2347...96a Nei, høres kjent ut... Akkurat som hun jeg beskrev. Anonymkode: 21513...f34
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 *Sniff sniff*, hva er det for kjent lukt? Jeg synes det lukter av noe som bor under ei bru? Anonymkode: ccbaf...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå