Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Samboer og barn.VĂŠrt sammen i 15 Ă„r, aldri vĂŠrt den store forelskelsen fra min side, men vi traff hverandre og ble da glade i hverandre.Vi har holdt gjennom gode og de vonde dagene som til tider har vĂŠrt altfor vondeđą Jeg sliter nĂ„ med at jeg har kontakt med en tidligere «venn/ex»og fĂžler at det er den mannen jeg burde vĂŠrt sammen med.Det har alltid vĂŠrt han(traff han flere Ă„r fĂžr samboer), men jobber gjorde at vĂ„re veier delte seg.... NĂ„ er denne mannen veldig»pÄ» sier han er glad i meg, men vil ikke Ăždelegge forholdet jeg har til samboer/barn.Samtidig gir han uttrykk for at han vil ha sex med meg(tar pĂ„ meg skyld der, da vi har pratet om dette temaet), men jeg vil ikke vĂŠre utro. Jeg klarer ikke helt Ă„ se hva han vil med oss, en dag vil han prĂžve med meg, en annen dag sier han» Ă„ du er god, men jeg kan ikke Ăždelegge for deg».... Tror ikke innerst inne det bare er sex for jeg kjenner han sĂ„pass godt fra fĂžr, men jeg blir sĂ„ usikker...jeg kan ikke gĂ„ fĂžr jeg vet at det er det han vil. OgsĂ„ tenker jeg: samboer, barn...hvor mistet vi oss?Vi har ikke sex, lite kjĂŠrtegn, aldri tid Ă„ vĂŠre bare oss to...jeg vet ikke hva jeg vil for jeg har ikke tid Ă„ tenke pĂ„ oss...vi har hatt problemer i mange Ă„r, men kommet oss opp igjen.... Noen rĂ„d? Anonymkode: 86350...bc9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Denne forelskelsen gÄr over. Sats pÄ samboeren din. Da fÄr du fikse forholdet deres. Begyn Ä date igjen. Ha mere sex. Snakk sammen. Du savner forelskelsen. Blir du sammen med han flammen, sÄ kommer det hverdag der ogsÄ. †Anonymkode: da564...810
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #3 Skrevet 8. juli 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne forelskelsen gĂ„r over. Sats pĂ„ samboeren din. Da fĂ„r du fikse forholdet deres. Begyn Ă„ date igjen. Ha mere sex. Snakk sammen. Du savner forelskelsen. Blir du sammen med han flammen, sĂ„ kommer det hverdag der ogsĂ„. †Anonymkode: da564...810 Takk for svarđ Er redd det ikke gĂ„r over, han har vĂŠrt i tankene mine i alle Ă„r. Men samtidig har jeg vĂŠrt sĂ„pass lenge med samboer at jeg ikke vet hvem jeg er uten han... FĂžler vi er sammen pga barna, jeg har problemer med Ă„ ville ha sex med han...đą Anonymkode: 86350...bc9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #4 Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svarđ Er redd det ikke gĂ„r over, han har vĂŠrt i tankene mine i alle Ă„r. Men samtidig har jeg vĂŠrt sĂ„pass lenge med samboer at jeg ikke vet hvem jeg er uten han... FĂžler vi er sammen pga barna, jeg har problemer med Ă„ ville ha sex med han...đą Anonymkode: 86350...bc9 Jeg skjĂžnner hva du mener †Jeg har ogsĂ„ en som fortsatt viser meg interesse etter alle disse Ă„rene. Og det var en deilig fĂžlelse av Ă„ bli begjĂŠrt. Men sĂ„ sa jeg at han mĂ„tte gi seg. Jeg er i et forhold. Jeg har barn. Man mĂ„ prĂžve skikkelig fĂžr man gir opp. Jeg angrer ikke pĂ„ det. Dere mĂ„ begynne Ă„ finne pĂ„ ting sammen. Komme dere ut av huset. Snakke sammen. Begyn med det. Og det med sex... Det er kleint fordi det er lenge siden sist. Kanskje fĂžlelsene dine blusser opp nĂ„r dere fĂ„r vĂŠrt nĂŠre igjen ? Begyn med Ă„ gi hverandre nĂŠrkontakt. Begyn med en klem om dagen. Du kan ikke sitte og vente pĂ„ at han skal skjerpe seg og komme til deg. Du mĂ„ si hva du trenger og savner. †Anonymkode: da564...810
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #5 Skrevet 8. juli 2019 Jeg har opplevd dette. Resultatet var at jeg til slutt mÄtte bryte all kontakt med denne gamle vennen. Vi kunne ikke vÊre i hverandres nettverk, for det ble bare en besettelse som sto i fare for Ä Þdelegge to familier. Det er 4 Är siden nÄ, og jeg tenker fortsatt pÄ han. Men jeg har fÄtt mer rom til Ä sette oris pÄ det jeg har. Og gleder meg over at jeg slipper Ä se barna 50% mindre pga en forelskelse som kanskje ikke hadde utviklet seg til noe bra uansett. I og med at han ikke har forsÞkt Ä ta kontakt med meg heller, sÄ var det nok ikke sÄ stort for han som han pÄsto.. Anonymkode: 0e810...ff0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjĂžnner hva du mener †Jeg har ogsĂ„ en som fortsatt viser meg interesse etter alle disse Ă„rene. Og det var en deilig fĂžlelse av Ă„ bli begjĂŠrt. Men sĂ„ sa jeg at han mĂ„tte gi seg. Jeg er i et forhold. Jeg har barn. Man mĂ„ prĂžve skikkelig fĂžr man gir opp. Jeg angrer ikke pĂ„ det. Dere mĂ„ begynne Ă„ finne pĂ„ ting sammen. Komme dere ut av huset. Snakke sammen. Begyn med det. Og det med sex... Det er kleint fordi det er lenge siden sist. Kanskje fĂžlelsene dine blusser opp nĂ„r dere fĂ„r vĂŠrt nĂŠre igjen ? Begyn med Ă„ gi hverandre nĂŠrkontakt. Begyn med en klem om dagen. Du kan ikke sitte og vente pĂ„ at han skal skjerpe seg og komme til deg. Du mĂ„ si hva du trenger og savner. †Anonymkode: da564...810 Takk for det fine svarer dittđ Veldig godt Ă„ hĂžre at det ble riktig for deg/deređ Jeg fĂžler at fĂžlelsene for samboer blir mindre og mindre jo mer jeg snakker med han andre.Jeg mĂ„ler de opp mot hverandre og klarer ikke helt se hva som blir riktigđą Er sĂ„ redd for Ă„ velge feil.Jeg og samboer har hanglet i flere Ă„r, men har det ok nĂ„, krangler ikke, men viser heller ikke mye kjĂŠrlighet til hverandre. Gode forslag du har ang Ă„ begynne med en klem osv...sex har vi ikke hatt pĂ„ en «evighet»...lysten er ikke derđ€ Anonymkode: 86350...bc9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har opplevd dette. Resultatet var at jeg til slutt mĂ„tte bryte all kontakt med denne gamle vennen. Vi kunne ikke vĂŠre i hverandres nettverk, for det ble bare en besettelse som sto i fare for Ă„ Ăždelegge to familier. Det er 4 Ă„r siden nĂ„, og jeg tenker fortsatt pĂ„ han. Men jeg har fĂ„tt mer rom til Ă„ sette oris pĂ„ det jeg har. Og gleder meg over at jeg slipper Ă„ se barna 50% mindre pga en forelskelse som kanskje ikke hadde utviklet seg til noe bra uansett. I og med at han ikke har forsĂžkt Ă„ ta kontakt med meg heller, sĂ„ var det nok ikke sĂ„ stort for han som han pĂ„sto.. Anonymkode: 0e810...ff0 Bra det ordnet seg for degđ Hadde han andre vĂŠrt skrĂ„sikker, « gĂ„tt over ild og vann» for meg hadde jeg mulig tatt sjangsen, men nĂ„r det er litt vinglete blir jeg i tvil.Han vingler nok litt pga jeg er i forhold da... Skal jeg se barna bare 50%?Miste huset som vi er sĂ„ glad i og knyttet til?Skal barna mĂ„tte flytte hver uke?đąFĂ„ steforeldre?Ă jeg klarer ikke tenke klart.Jeg er glad i samboer og forholdet vĂ„rt har vĂŠrt testet hardt flere ganger... Anonymkode: 86350...bc9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 Hvordan kan man egentlig vite om han er dĂžnn seriĂžs?at det er dette han vil?noen mĂ„te Ă„ «teste» det pĂ„?đ€ Anonymkode: 86350...bc9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 Du har ingen garantier for noe som helst. Den gamle flammen vet ikke hvordan et forhold med en fri deg vil bli, og kan selvfÞlgelig ikke love noe som helst. Du vet heller ikke hvordan livet ditt blir uten samboer, du vet ikke helt hvem du er uten han sier du, og det mÄ du jo evt finne ut. Du kan ikke gÄ rett fra er forhold til et annet. Om du velger Ä gÄ ut av forholdet du er i mÄ du gi det litt tid, finne deg selv litt, finne ut av kabalen med barns samarbeidet med eksen osv fÞr du skal begynne tilpasse deg en ny mann. Din gamle flamme mÄ ogsÄ gi det tid, se hvordan din hverdag som deltidsmor blir, se hvem du blir osv fÞr han kan vite sikkert om dette er noe han faktisk vil satse pÄ eller om du bare var spennende nÄr du var "forbuden frukt" Han er klok som ikke lover deg noenting, for ingen av dere vet hvordan fremtiden blir. Ting tar tid ogsÄ, barna mÄ fÄ sÞrge over bruddet fÞr far bare blir byttet ut... Jeg hadde ikke gÄtt ut av forholdet for en annen mann, men du mÄ finne ut hvor du vil investere i fremtiden. Bestemmer du deg for Ä bli mÄ du kutte kontakten med flammen, da er han Þdeleggende for deg. Anonymkode: 7336f...7f0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har ingen garantier for noe som helst. Den gamle flammen vet ikke hvordan et forhold med en fri deg vil bli, og kan selvfĂžlgelig ikke love noe som helst. Du vet heller ikke hvordan livet ditt blir uten samboer, du vet ikke helt hvem du er uten han sier du, og det mĂ„ du jo evt finne ut. Du kan ikke gĂ„ rett fra er forhold til et annet. Om du velger Ă„ gĂ„ ut av forholdet du er i mĂ„ du gi det litt tid, finne deg selv litt, finne ut av kabalen med barns samarbeidet med eksen osv fĂžr du skal begynne tilpasse deg en ny mann. Din gamle flamme mĂ„ ogsĂ„ gi det tid, se hvordan din hverdag som deltidsmor blir, se hvem du blir osv fĂžr han kan vite sikkert om dette er noe han faktisk vil satse pĂ„ eller om du bare var spennende nĂ„r du var "forbuden frukt" Han er klok som ikke lover deg noenting, for ingen av dere vet hvordan fremtiden blir. Ting tar tid ogsĂ„, barna mĂ„ fĂ„ sĂžrge over bruddet fĂžr far bare blir byttet ut... Jeg hadde ikke gĂ„tt ut av forholdet for en annen mann, men du mĂ„ finne ut hvor du vil investere i fremtiden. Bestemmer du deg for Ă„ bli mĂ„ du kutte kontakten med flammen, da er han Ăždeleggende for deg. Anonymkode: 7336f...7f0 Ja jeg vet du har helt riktig i dette.Kloke ord. Er bare sĂ„ vanskeligđąHva om jeg velger helt feil nĂ„.Hvorfor tenker jeg pĂ„ denne mannen etter sĂ„ mange Ă„r? Det beste for barna er nok Ă„ ha oss samlet.Jeg vet jeg kan stole pĂ„ samboer og vi backer hverandre opp.Jeg vet fra hans side at det skal vĂŠre oss for alltid.Jeg vet han er glad i meg, selv om han ikke viser det pĂ„ de mĂ„tene jeg trenger. Kanskje vi kunne trengt Ă„ gĂ„tt i parterapi...men spĂžrs om han vil da. Anonymkode: 86350...bc9
Whippet Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 SpĂžrs om ikke samboerforholdet deres er dĂždt. Uten intimitet har dere bare vennskap. Og nĂ„r kranglen gĂ„r over har begge gitt opp og gĂ„tt over i en eksistens. 15-Ă„r er lenge. Gi dere med dette. For begge sin skyld. Og dere skylder ogsĂ„ hverandre en god prat om tema etter sĂ„ mange Ă„r sammen. Du er neppe alene om Ă„ fĂžle det vanskelig. Hva om han er litt i «samme» sko? Og blir bare fordi dere har vĂŠrt sammen sĂ„ lenge? Veien til bli fornĂžyd med livet sitt er Ă„ fĂžlge hjertet. Og selv om den gamle flammen ogsĂ„ gĂ„r over kan fĂžlelsen av Ă„ ha tatt kontroll over livet likevel fĂžles godt. Og du mĂžter en annen fantastisk koselig og snill mann som vil ligge i skje og prate i timevis.  Man lever bare en gang. Hvorfor leve og vĂŠre trist og alene i et forhold. đ Lykke til.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ