GĂ„ til innhold

Jeg slites💔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og barn.VĂŠrt sammen i 15 Ă„r, aldri vĂŠrt den store forelskelsen fra min side, men vi traff hverandre og ble da glade i hverandre.Vi har holdt gjennom gode og de vonde dagene som til tider har vĂŠrt altfor vonde😱

Jeg sliter nÄ med at jeg har kontakt med en tidligere «venn/ex»og fÞler at det er den mannen jeg burde vÊrt sammen med.Det har alltid vÊrt han(traff han flere Är fÞr samboer), men jobber gjorde at vÄre veier delte seg....

NÄ er denne mannen veldig»pÄ» sier han er glad i meg, men vil ikke Þdelegge forholdet jeg har til samboer/barn.Samtidig gir han uttrykk for at han vil ha sex med meg(tar pÄ meg skyld der, da vi har pratet om dette temaet), men jeg vil ikke vÊre utro.

Jeg klarer ikke helt Ä se hva han vil med oss, en dag vil han prÞve med meg, en annen dag sier han» Ä du er god, men jeg kan ikke Þdelegge for deg»....

Tror ikke innerst inne det bare er sex for jeg kjenner han sÄpass godt fra fÞr, men jeg blir sÄ usikker...jeg kan ikke gÄ fÞr jeg vet at det er det han vil.

OgsÄ tenker jeg: samboer, barn...hvor mistet vi oss?Vi har ikke sex, lite kjÊrtegn, aldri tid Ä vÊre bare oss to...jeg vet ikke hva jeg vil for jeg har ikke tid Ä tenke pÄ oss...vi har hatt problemer i mange Är, men kommet oss opp igjen....

Noen rÄd?

Anonymkode: 86350...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne forelskelsen gÄr over. Sats pÄ samboeren din. Da fÄr du fikse forholdet deres. Begyn Ä date igjen. Ha mere sex. Snakk sammen. 

Du savner forelskelsen. 

Blir du sammen med han flammen, sĂ„ kommer det hverdag der ogsĂ„. ❀

Anonymkode: da564...810

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne forelskelsen gÄr over. Sats pÄ samboeren din. Da fÄr du fikse forholdet deres. Begyn Ä date igjen. Ha mere sex. Snakk sammen. 

Du savner forelskelsen. 

Blir du sammen med han flammen, sĂ„ kommer det hverdag der ogsĂ„. ❀

Takk for svar💗

Er redd det ikke gÄr over, han har vÊrt i tankene mine i alle Är.

Men samtidig har jeg vÊrt sÄpass lenge med samboer at jeg ikke vet hvem jeg er uten han...

FĂžler vi er sammen pga barna, jeg har problemer med Ă„ ville ha sex med han...😱

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar💗

Er redd det ikke gÄr over, han har vÊrt i tankene mine i alle Är.

Men samtidig har jeg vÊrt sÄpass lenge med samboer at jeg ikke vet hvem jeg er uten han...

FĂžler vi er sammen pga barna, jeg har problemer med Ă„ ville ha sex med han...😱

Jeg skjĂžnner hva du mener ❀ Jeg har ogsĂ„ en som fortsatt viser meg interesse etter alle disse Ă„rene.  Og det var en deilig fĂžlelse av Ă„ bli begjĂŠrt. 

Men sÄ sa jeg at han mÄtte gi seg. Jeg er i et forhold. Jeg har barn. Man mÄ prÞve skikkelig fÞr man gir opp. Jeg angrer ikke pÄ det. 

Dere mÄ begynne Ä finne pÄ ting sammen. Komme dere ut av huset. Snakke sammen.  Begyn med det. 

Og det med sex... Det er kleint fordi det er lenge siden sist. Kanskje fÞlelsene dine blusser opp nÄr dere fÄr vÊrt nÊre igjen ? 

Begyn med Ä gi hverandre nÊrkontakt.  Begyn med en klem om dagen. 

Du kan ikke sitte og vente pĂ„ at han skal skjerpe seg og komme til deg. Du mĂ„ si hva du trenger og savner. ❀

Skrevet

Jeg har opplevd dette. 

Resultatet var at jeg til slutt mÄtte bryte all kontakt med denne gamle vennen. Vi kunne ikke vÊre i hverandres nettverk, for det ble bare en besettelse som sto i fare for Ä Þdelegge to familier. 

Det er 4 Är siden nÄ, og jeg tenker fortsatt pÄ han. Men jeg har fÄtt mer rom til Ä sette oris pÄ det jeg har. Og gleder meg over at jeg slipper Ä se barna 50% mindre pga en forelskelse som kanskje ikke hadde utviklet seg til noe bra uansett.

I og med at han ikke har forsÞkt Ä ta kontakt med meg heller, sÄ var det nok ikke sÄ stort for han som han pÄsto.. 

Anonymkode: 0e810...ff0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjĂžnner hva du mener ❀ Jeg har ogsĂ„ en som fortsatt viser meg interesse etter alle disse Ă„rene.  Og det var en deilig fĂžlelse av Ă„ bli begjĂŠrt. 

Men sÄ sa jeg at han mÄtte gi seg. Jeg er i et forhold. Jeg har barn. Man mÄ prÞve skikkelig fÞr man gir opp. Jeg angrer ikke pÄ det. 

Dere mÄ begynne Ä finne pÄ ting sammen. Komme dere ut av huset. Snakke sammen.  Begyn med det. 

Og det med sex... Det er kleint fordi det er lenge siden sist. Kanskje fÞlelsene dine blusser opp nÄr dere fÄr vÊrt nÊre igjen ? 

Begyn med Ä gi hverandre nÊrkontakt.  Begyn med en klem om dagen. 

Du kan ikke sitte og vente pĂ„ at han skal skjerpe seg og komme til deg. Du mĂ„ si hva du trenger og savner. ❀

Takk for det fine svarer ditt💗

Veldig godt Ă„ hĂžre at det ble riktig for deg/dere💗

Jeg fĂžler at fĂžlelsene for samboer blir mindre og mindre jo mer jeg snakker med han andre.Jeg mĂ„ler de opp mot hverandre og klarer ikke helt se hva som blir riktig😱

Er sÄ redd for Ä velge feil.Jeg og samboer har hanglet i flere Är, men har det ok nÄ, krangler ikke, men viser heller ikke mye kjÊrlighet til hverandre.

Gode forslag du har ang Ă„ begynne med en klem osv...sex har vi ikke hatt pĂ„ en «evighet»...lysten er ikke derđŸ€”

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har opplevd dette. 

Resultatet var at jeg til slutt mÄtte bryte all kontakt med denne gamle vennen. Vi kunne ikke vÊre i hverandres nettverk, for det ble bare en besettelse som sto i fare for Ä Þdelegge to familier. 

Det er 4 Är siden nÄ, og jeg tenker fortsatt pÄ han. Men jeg har fÄtt mer rom til Ä sette oris pÄ det jeg har. Og gleder meg over at jeg slipper Ä se barna 50% mindre pga en forelskelse som kanskje ikke hadde utviklet seg til noe bra uansett.

I og med at han ikke har forsÞkt Ä ta kontakt med meg heller, sÄ var det nok ikke sÄ stort for han som han pÄsto.. 

Anonymkode: 0e810...ff0

Bra det ordnet seg for deg💗

Hadde han andre vÊrt skrÄsikker, « gÄtt over ild og vann» for meg hadde jeg mulig tatt sjangsen, men nÄr det er litt vinglete blir jeg i tvil.Han vingler nok litt pga jeg er i forhold da...

Skal jeg se barna bare 50%?Miste huset som vi er sĂ„ glad i og knyttet til?Skal barna mĂ„tte flytte hver uke?😱FĂ„ steforeldre?Å jeg klarer ikke tenke klart.Jeg er glad i samboer og forholdet vĂ„rt har vĂŠrt testet hardt flere ganger...

Skrevet

Hvordan kan man egentlig vite om han er dĂžnn seriĂžs?at det er dette han vil?noen mĂ„te Ă„ «teste» det pĂ„?đŸ€”

Skrevet

Du har ingen garantier for noe som helst. Den gamle flammen vet ikke hvordan et forhold med en fri deg vil bli, og kan selvfÞlgelig ikke love noe som helst. 

Du vet heller ikke hvordan livet ditt blir uten samboer, du vet ikke helt hvem du er uten han sier du, og det mÄ du jo evt finne ut. 

Du kan ikke gÄ rett fra er forhold til et annet. Om du velger Ä gÄ ut av forholdet du er i mÄ du gi det litt tid, finne deg selv litt, finne ut av kabalen med barns samarbeidet med eksen osv fÞr du skal begynne tilpasse deg en ny mann. 

Din gamle flamme mÄ ogsÄ gi det tid, se hvordan din hverdag som deltidsmor blir, se hvem du blir osv fÞr han kan vite sikkert om dette er noe han faktisk vil satse pÄ eller om du bare var spennende nÄr du var "forbuden frukt" 

Han er klok som ikke lover deg noenting, for ingen av dere vet hvordan fremtiden blir. Ting tar tid ogsÄ, barna mÄ fÄ sÞrge over bruddet fÞr far bare blir byttet ut... 

Jeg hadde ikke gÄtt ut av forholdet for en annen mann, men du mÄ finne ut hvor du vil investere i fremtiden. Bestemmer du deg for Ä bli mÄ du kutte kontakten med flammen, da er han Þdeleggende for deg. 

Anonymkode: 7336f...7f0

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ingen garantier for noe som helst. Den gamle flammen vet ikke hvordan et forhold med en fri deg vil bli, og kan selvfÞlgelig ikke love noe som helst. 

Du vet heller ikke hvordan livet ditt blir uten samboer, du vet ikke helt hvem du er uten han sier du, og det mÄ du jo evt finne ut. 

Du kan ikke gÄ rett fra er forhold til et annet. Om du velger Ä gÄ ut av forholdet du er i mÄ du gi det litt tid, finne deg selv litt, finne ut av kabalen med barns samarbeidet med eksen osv fÞr du skal begynne tilpasse deg en ny mann. 

Din gamle flamme mÄ ogsÄ gi det tid, se hvordan din hverdag som deltidsmor blir, se hvem du blir osv fÞr han kan vite sikkert om dette er noe han faktisk vil satse pÄ eller om du bare var spennende nÄr du var "forbuden frukt" 

Han er klok som ikke lover deg noenting, for ingen av dere vet hvordan fremtiden blir. Ting tar tid ogsÄ, barna mÄ fÄ sÞrge over bruddet fÞr far bare blir byttet ut... 

Jeg hadde ikke gÄtt ut av forholdet for en annen mann, men du mÄ finne ut hvor du vil investere i fremtiden. Bestemmer du deg for Ä bli mÄ du kutte kontakten med flammen, da er han Þdeleggende for deg. 

Anonymkode: 7336f...7f0

Ja jeg vet du har helt riktig i dette.Kloke ord.

Er bare sĂ„ vanskelig😱Hva om jeg velger helt feil nĂ„.Hvorfor tenker jeg pĂ„ denne mannen etter sĂ„ mange Ă„r?

Det beste for barna er nok Ä ha oss samlet.Jeg vet jeg kan stole pÄ samboer og vi backer hverandre opp.Jeg vet fra hans side at det skal vÊre oss for alltid.Jeg vet han er glad i meg, selv om han ikke viser det pÄ de mÄtene jeg trenger.

Kanskje vi kunne trengt Ä gÄtt i parterapi...men spÞrs om han vil da.

Skrevet

SpÞrs om ikke samboerforholdet deres er dÞdt. Uten intimitet har dere bare vennskap. Og nÄr kranglen gÄr over har begge gitt opp og gÄtt over i en eksistens. 

15-Är er lenge. Gi dere med dette. For begge sin skyld. Og dere skylder ogsÄ hverandre en god prat om tema etter sÄ mange Är sammen. Du er neppe alene om Ä fÞle det vanskelig. Hva om han er litt i «samme» sko? Og blir bare fordi dere har vÊrt sammen sÄ lenge? 

Veien til bli fornÞyd med livet sitt er Ä fÞlge hjertet. Og selv om den gamle flammen ogsÄ gÄr over kan fÞlelsen av Ä ha tatt kontroll over livet likevel fÞles godt. Og du mÞter en annen fantastisk koselig og snill mann som vil ligge i skje og prate i timevis. 

Man lever bare en gang. Hvorfor leve og vére trist og alene i et forhold. 😔 Lykke til. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...