Gå til innhold

Hvordan er det å være prostituert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av flere urelaterte hendelser har jeg slitt med økonomien i det siste, derfor må jeg skaffe meg penger så fort som mulig. Prostitusjon er ikke noe jeg har spesielt lyst til å utøve, men pengene er verdt det. Spørsmålene mine er under, men jeg sier ikke nei takk om du har mer informasjon å tilføye.

Hvor trygt er det å selge sex?

Har du møtt farlige menn mens du har solgt sex?

Hva er normalt å ha med seg til en klient?

Hva er noen tegn (røde flagg) på at jeg burde stikke?

Hva gjør du om han nekter å ta på seg kondom?

Er det lurt å ha med seg pepperspray?

Anonymkode: 66482...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

På grunn av flere urelaterte hendelser har jeg slitt med økonomien i det siste, derfor må jeg skaffe meg penger så fort som mulig. Prostitusjon er ikke noe jeg har spesielt lyst til å utøve, men pengene er verdt det. Spørsmålene mine er under, men jeg sier ikke nei takk om du har mer informasjon å tilføye.

Hvor trygt er det å selge sex?

Har du møtt farlige menn mens du har solgt sex?

Hva er normalt å ha med seg til en klient?

Hva er noen tegn (røde flagg) på at jeg burde stikke?

Hva gjør du om han nekter å ta på seg kondom?

Er det lurt å ha med seg pepperspray?

Anonymkode: 66482...086

Jeg tror, hvis du finner den rette måten å få kontakt med potensielle kjøpere så er det ganske trygt.

Anbefaler seriøse nettsider, de som du må betale for å være medlem av. For å gjøre dette på den mest profesjonelle måten og den sikreste så må du nok investere litt først. Reklamere for deg selv, ha gode bilder etc..

Dette er ingen quick fix, hvis det virkelig haster med penger. Du må ikke finne på å rusle rundt og finne deg random menn i allefall. 

Har ikke gjort dette selv, men lest mye om andre som har da jeg har vurdert det selv mange ganger.

Men det er mye styr føler jeg for å komme i gang. Det koster litt å nå ut for å i det hele tatt få kunder også måtte jeg jo skaffet barnevakt hver gang. Folk hadde nok blitt mistenkelig om det ble netter hele tider. Også er det jo risikoen. Det KAN føre til sykdommer, bank, ikke få betalt og sist men ikke minst, du kan slite med deg selv i ettertid. Det kan høres enkelt ut å selge en tjeneste, men du vet aldri hva det faktisk kan gjøre med deg. Er det verdt risikoen? Har du barn?

Hva med noe tryggere, selge ting på nett? Ser stadig vekk at det annonseres på finn etter de som kan ta "voksenprat" på tlf. Der er det også mye å tjene. Eller få deg en ekstrajobb i helger? Du kan fort dra inn flere tusen i mnd på det, helgetillegg er kjekt. Spesielt i helsevesen. Ta nattevakter i en bolig f.eks.

Anonymkode: d1fa2...cf5

Skrevet

Aldri gjør det gatelangs! Aldri! 

Alltid gjennom seriøse nettsider, eskortetjeneste. Tryggere, og du kan selv velge hvem du vil ta. De kan ikke nekte kondom. Kondom er krav. 

Anonymkode: ea083...746

Skrevet

Jeg vet ikke noe om dette selv, men hva med å heller selge bilder/video på snap? Eller andre videotjenester. Det er ikke så raske penger men du slipper å knulle menn du ikke har lyst på.. 

Anonymkode: 2dbe3...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...