Gå til innhold

Han ser ikke på andre damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nesten le. Jeg og ei venninne møttes i kveld og hun fortalte at hun og mannen hadde blitt enige om at dem ikke skal se på det motsatte kjønn. Da mente hun se på og synes at noen andre er fin eller kjekk. Men alle ser vel på noen av og til og tenker at han eller hun var fin? Men så er denne venninna mi sykelig sjalu. Han får ikke ha Facebook( hun har heller ikke) Jeg kan også være sjalu, men ikke på dette nivået. 

Anonymkode: bc32f...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må nesten le. Jeg og ei venninne møttes i kveld og hun fortalte at hun og mannen hadde blitt enige om at dem ikke skal se på det motsatte kjønn. Da mente hun se på og synes at noen andre er fin eller kjekk. Men alle ser vel på noen av og til og tenker at han eller hun var fin? Men så er denne venninna mi sykelig sjalu. Han får ikke ha Facebook( hun har heller ikke) Jeg kan også være sjalu, men ikke på dette nivået. 

Anonymkode: bc32f...a20

Vi har ikke Facebook, men dette er ikke pga sjalusi. Kan jo være han er en sånn type man faktisk må sette litt stopp for. Noen menn sikler jo direkte etter kvinner når det motsatte kjønn går forbi. Blitt helt matt hver gang jeg. Men ikke bare med sjalusi i et forhold. Ødelegger mer enn det hjelper. Men litt er vel sunt. 

Anonymkode: da3dd...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...