Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Vil det være merkelig å måtte gå gjennom en liten tv-stue for å komme til ungdommenes soverom? Det vil uansett være deres Tv-stue. Det er gutt og jente, om det har noen betydning. Vi vurderer å bygge på huset, pga at vi har for få soverom, og pga veldig smal tomt kan vi ikke bygge i noen annen retning. Anonymkode: 523a0...a4f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 At barna har en felles TV-stue som er «sin», og går gjennom denne for å komme til sine egne rom? Er det slik du mener? i tilfelle tenker jeg at det kommer til å fungere fint. Det blir en super ungdomsavdeling! Anonymkode: d3e80...e0f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: At barna har en felles TV-stue som er «sin», og går gjennom denne for å komme til sine egne rom? Er det slik du mener? i tilfelle tenker jeg at det kommer til å fungere fint. Det blir en super ungdomsavdeling! Anonymkode: d3e80...e0f Ja, det er akkurat slik jeg mener. Ja, det ville blitt en ungdomsavdeling. De er veldig gode venner og har mange felles venner også. Anonymkode: 523a0...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå