GÃ¥ til innhold

Greit for deg om mannen tekster andre damer i skjul?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har startet å tekste med ei i nærmiljøet. Jeg har sjekket tlf hans grunnet en dårlig magefølelse x flere. Samtale viser at de snakker mye om alt og ingenting. Jeg kan ikke se noe innhold i meldingene som tyder på utroskap, samtidig er det dette:

-mannen tekster henne så fort jeg forlater rommet og når jeg ikke kan ha sjans til  å se meldingene. 

- han sier de snakker litt, bevis sier at de snakker mye.

-mannen tøffer seg. Sier at «det hadde vært kult å kjørt motorsykkel i finværet». Hvilken motorsykkel da? Det har han aldri sagt til meg. Sier han skal ut å jogge , vell den mannen jogger ikke!

-hun er singel og har vært utro flere ganger i følge hennes x. 

-mannen sa han skulle slutte å tekste med henne. Dette da jeg sa jeg var ukomfortabel med det. Han fortsetter likevel. 

Hadde du blitt mindre happy eller tenkt at dette er «normalt»? 

Anonymkode: 7bc8b...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, min mann får ikke lov å snakke, tekste eller se på andre kvinner.

Anonymkode: fd590...605

Skrevet

Hvordan kjenner han henne da?

Anonymkode: 87997...5c6

Skrevet

Hm. Min mann kan skrive med hvem han vil, vet han tekster/snapper om alt mellom himmel og jord med f.eks damer fra jobb. Jeg har ingen behov for å se hva han skriver om da. Men det er ikke hemmelig, ikke noe han gjør i skjul. 

Så lenge du ikke har sett noe bevis på "utroskap" så er det jo intet galt å skrive med andre. 

Anonymkode: 08bf5...48a

Skrevet

Ut ifra det du skriver, så nei jeg hadde ikke syns det var greit. Hadde det vært en vennskapsgreie så kan han vel tekste henne mens du er der? 

Dessuten antyder du til at han har løyet til deg når det gjelder dette to ganger - hvor mye de snakker sammen, samt lovnad om å slutte å tekste henne. 

Jeg tenker som så, hvis min kjære hadde gitt utrykk for at han fant det ubehagelig at jeg tekstet noen av det motsatt kjønn hadde jeg respektert han såpass at jeg hadde lagt det ligge. Jeg hadde iallefall ikke fortsatt å tekste vedkommende i skjul. 

Anonymkode: 9af04...511

Skrevet

Hadde overhodet ikke likt det :( 

Anonymkode: dde7f...0ed

Skrevet

Hvis mannen min er en idiot så er han det enten han skjuler det for meg eller ikke. Jeg kan ikke fikse en guttevalp til å bli en man. 

Så jeg bryr meg ikke om hva min mann gjør i skjul. Han får sette sine egne grenser. Er han en dust får han ikke leke med meg mer. Da får han finne seg noen andre. Tror ikke han er så lysten på det. 

Anonymkode: a4a3e...200

Skrevet

Min mann kan godt tekste med damer, men ikke i skjul. Hvis han skulle føle at han trengte å skjule det, så er det sannsynligvis fordi kontakten innebærer noe han ikke vil at jeg skal vite. Og da kan det være flere årsaker; han planlegger en overraskelse til meg (absolutt ikke bekymringsfullt) eller han vil i buksa på dama han melder med (bekymringsfullt, siden vi ikke har et åpent forhold). 

Så,  nei, det er ikke greit, gitt det vi har blitt enige om. Hvis han kaster seg over tlf med en gang du forlater rommet, så a) du er sjalu, og han vil unngå å vekke (den uberettigede) sjalusien,

b) han har noe på gang, som ikke er gunstig for deg og parforholdet.

Og muligens c) han er unnvikende, og vil bare ha er vennskapsforhold med den han melder med, men frykter at du ikke vil like det, (selv om det ikke er utroskap) og tror det er lurt å skjule kontakten.

Har en leveregel for meg selv, og mannen har den samme; hvis du «tar noe ut» av forholdet, som du med fordel kunne delt/dyrket/nytt i forholdet, så betyr det trøbbel. Ikke nødvendigvis kroken på døra, men da har man ikke den friheten til å fremme og få dekket  sine behov i forholdet som man trenger. Årsaken til det man gjør, kan bare det enkelte paret svare for.

Anonymkode: 55a78...e55

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

Min mann har startet å tekste med ei i nærmiljøet. Jeg har sjekket tlf hans grunnet en dårlig magefølelse x flere. Samtale viser at de snakker mye om alt og ingenting. Jeg kan ikke se noe innhold i meldingene som tyder på utroskap, samtidig er det dette:

-mannen tekster henne så fort jeg forlater rommet og når jeg ikke kan ha sjans til  å se meldingene. 

- han sier de snakker litt, bevis sier at de snakker mye.

-mannen tøffer seg. Sier at «det hadde vært kult å kjørt motorsykkel i finværet». Hvilken motorsykkel da? Det har han aldri sagt til meg. Sier han skal ut å jogge , vell den mannen jogger ikke!

-hun er singel og har vært utro flere ganger i følge hennes x. 

-mannen sa han skulle slutte å tekste med henne. Dette da jeg sa jeg var ukomfortabel med det. Han fortsetter likevel. 

Hadde du blitt mindre happy eller tenkt at dette er «normalt»? 

Anonymkode: 7bc8b...767

hvis du ikke stoler på han, går du

Anonymkode: d885f...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...