Gå til innhold

Har seriøst ikke brystvorter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er helt flate.. Kan bli en bitteliten kul om jeg fryser. Er det flere som har sånne brystvorter? Vil de bli større når jeg blir gravid? Hvordan skal jeg kunne amme?

Anonymkode: 4c5ad...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innovervendte brystvorter, de kan suges ut av en voksen, men babyen hadde ikke sjanse til å holde de ute lenge nok til å få i seg melk. Jeg fullpumpet i fire mnd og delpumpet i fire mnd. Ble erstatning fra ca 8 mnd.

Min mor har flate og hun har ammet tre barn. 

Anonymkode: 8153a...95f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De er helt flate.. Kan bli en bitteliten kul om jeg fryser. Er det flere som har sånne brystvorter? Vil de bli større når jeg blir gravid? Hvordan skal jeg kunne amme?

Du mener du har bryster som ser ut som en mann? 🤨

Anonymkode: f9d17...519

Skrevet

De kan vokse eller «poppe» ut under graviditeten, men det finnes ingen garanti. Du finner ut om det fungerer når babyen er født og dere skal igang med amming. 

Anonymkode: f6cac...4cc

Skrevet

Går seg til

Anonymkode: ccc21...b81

Skrevet

Jeg er 30 og har mini brystvorter. Er helt flatt, men kommer en liten prikk når jeg er kald. Amming fikk jeg ikke til i det hele tatt! Var umulig for babyen og få tak :( Var skikkelig sårt for jeg ville virkelig amme og skjoldene satt ikke ordentlig de heller :(

Anonymkode: e23f8...238

Skrevet

Hadde akkurat samme problem. Klarte ikke amme, hverken med 1. eller 2. 

Men NÅÅÅ når jeg er ferdig med fødsler såå har jeg fått skikkelige brystvorter. HALLO, litt sent kanskje😖

Anonymkode: a2af4...f78

Skrevet

Babyen skal putte hele areola i munnen når den ammer, så flate brystvorter er ikke nødvendigvis et problem. Hvis det er et problem kan du bruke ammeskjold. Jeg brukte det hele tiden jeg ammet eldste og det reddet ammingen. Ammingen førte til at brystvortene ble mer tydelige og jeg ammet nr 2 uten skjold. 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, mannen har større..

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man kan ha F-cup og flate brystvorter. Hun sier ikke noe om at  hun har flate bryster. 

Anonymkode: b89b0...b32

Skrevet

Det er helt vanlig. En venninne har også slike. 

Skrevet
På 7.7.2019 den 11.07, Anonym bruker skrev:

Man kan ha F-cup og flate brystvorter. Hun sier ikke noe om at  hun har flate bryster. 

Jo.

På 7.7.2019 den 11.03, Anonym bruker skrev:

Nei, mannen har større..

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo.

Du tror ikke hun a) mente at han hadde større brystvorter b) svarer teit på et teit spørsmål? Hun hadde ikke sagt noe som antyder flate bryster før det dumme spørsmålet, 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo.

Temaet her var altså brystvorter..

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror ikke hun a) mente at han hadde større brystvorter b) svarer teit på et teit spørsmål? Hun hadde ikke sagt noe som antyder flate bryster før det dumme spørsmålet, 

Riktig👆🏻

Har store bryster, men flate brystvorter😊

HI

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjellen er at jeg var morsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...