Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Foregår der med tabletter eller inngrep. Må snart ta en test da mensen er forsinket, redd for at hormonspiralen har sviktet 😬. Er i utlandet på fire ukers ferie så gruer meg veldig til dette. Anonymkode: 66090...9f3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Foregår der med tabletter eller inngrep. Må snart ta en test da mensen er forsinket, redd for at hormonspiralen har sviktet 😬. Er i utlandet på fire ukers ferie så gruer meg veldig til dette. Anonymkode: 66090...9f3 Spørs hvor langt du er kommet i svangerskapet Anonymkode: 23d49...dbc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Det kommer an på hvor langt du er på vei når aborten tas, og litt deg selv egentlig. Men for de fleste tas den med tabletter. Hvorfor tar du ikke bare testen og blir sikker, om den er negativ er det jo veldig tullete å gå å grue på den måten. Det er veldig sjelden hormonspiralen svikter, det skjer, men det er sjeldent. Sannsynligheten for en negativ test er størst. Anonymkode: 1dd39...22f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det kommer an på hvor langt du er på vei når aborten tas, og litt deg selv egentlig. Men for de fleste tas den med tabletter. Hvorfor tar du ikke bare testen og blir sikker, om den er negativ er det jo veldig tullete å gå å grue på den måten. Det er veldig sjelden hormonspiralen svikter, det skjer, men det er sjeldent. Sannsynligheten for en negativ test er størst. Anonymkode: 1dd39...22f Håpet det. Grunnen til at jeg ikke tar testen er fordi jeg er redd for at det er for tidlig. Klarer ikke å regne meg frem når jeg hadde sist da jeg har hatt kun småblødninger , men føler at det er en stund siden. Inntil når kan man gjennomføre det med tabletter? Anonymkode: 66090...9f3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Som andre sier her, så kommer det an på hvor langt du er på vei. Ei jeg kjenner måtte ta utskrapning i fjor da hun var 7 uker. Hun ikke ikke ta tabletter. Ei annen jeg kjenner tok pille-abort da hun var 12 uker på vei (7-8 år siden) men hun måtte gjøre det på sykehuset og være der til det kom ut. Ikke rent sjelden alt ikke kommer ut etter pille-abort heller, og da må man gjerne ha utskrapning også. Jeg måtte gjennom 2 pille-kurer. Endte med utskrapning da det ikke kom ut klumper. Anonymkode: 87c73...ac7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #6 Skrevet 7. juli 2019 Det er vanligst med piller uansett svangerskapslengde. Utskraping med stort foster er vanskeligere og mer risikofylt. Hvorfor tror du at du er gravid? Man har ikke menstruasjon på samme måte med spiral. Anonymkode: 77e75...16b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #7 Skrevet 7. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vanligst med piller uansett svangerskapslengde. Utskraping med stort foster er vanskeligere og mer risikofylt. Hvorfor tror du at du er gravid? Man har ikke menstruasjon på samme måte med spiral. Anonymkode: 77e75...16b Jeg håper virkelig jeg ikke er det. Grunnen til at jeg tror det er fordi jeg har hatt spiralen i litt over to år. Hatt månedlige blødninger i små mengder. Denne måneden er det ingenting. Rart at det skulle etter to år forsvinne helt, men håper virkelig at det er det som er grunnen🙏 Anonymkode: 66090...9f3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #8 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper virkelig jeg ikke er det. Grunnen til at jeg tror det er fordi jeg har hatt spiralen i litt over to år. Hatt månedlige blødninger i små mengder. Denne måneden er det ingenting. Rart at det skulle etter to år forsvinne helt, men håper virkelig at det er det som er grunnen🙏 Anonymkode: 66090...9f3 Trodde det var vanlig. Å miste mensen ved bruk av spiral. Anonymkode: 6dac4...d3d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #9 Skrevet 7. juli 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde det var vanlig. Å miste mensen ved bruk av spiral. Anonymkode: 6dac4...d3d Ikke uvanlig, men vet ikke om det er vanlig at det skjer først etter to år. Håper det🙏 Anonymkode: 66090...9f3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #10 Skrevet 7. juli 2019 Har du mistet mensen ville en hver test slått ut. SKULLE du være gravid teller hver uke... Ta en test og få det avklart Anonymkode: 2436c...f71
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #11 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har du mistet mensen ville en hver test slått ut. SKULLE du være gravid teller hver uke... Ta en test og få det avklart Anonymkode: 2436c...f71 Skal imorg👍🏻 Anonymkode: 66090...9f3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Hvordan gikk det? Er du gravid? Anonymkode: 8d269...725
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan gikk det? Er du gravid? Anonymkode: 8d269...725 Takk for at du spør😀, nei det er jeg heldigvis ikke. Mensen har nok forsvunnet. Anonymkode: 66090...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå