Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 https://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/potette-plus-engangsposer-10-pack.html Vi holder på med bleieslutt og skal snart på sommerferie. Anonymkode: 2c9ac...194
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Er det ikke bare å bruke vanlig, tynne poser på rull da? (slike til søplekurver) Fant ut at de vi brukte på jobben var perfekte, og kostet veldig mye mindre pr pose en de du viser i linken. Slapp å bruke de da, rakk en uke med do tilvenning før vi dro på ferie og kunne hive potta 😅 Anonymkode: 05346...774
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke bare å bruke vanlig, tynne poser på rull da? (slike til søplekurver) Fant ut at de vi brukte på jobben var perfekte, og kostet veldig mye mindre pr pose en de du viser i linken. Slapp å bruke de da, rakk en uke med do tilvenning før vi dro på ferie og kunne hive potta 😅 Anonymkode: 05346...774 Disse i linken er visstnok absorberende, så slipper man å være redd for at det skal gå hull i en pose full i tiss på tur til søpla eller i søppelkassa så de som tømmer søppel får seg en uhyggelig overraskelse. Men kanskje det er nok å bare legge masse dopapir i bunnen av posen? Anonymkode: 2c9ac...194
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Disse i linken er visstnok absorberende, så slipper man å være redd for at det skal gå hull i en pose full i tiss på tur til søpla eller i søppelkassa så de som tømmer søppel får seg en uhyggelig overraskelse. Men kanskje det er nok å bare legge masse dopapir i bunnen av posen? Anonymkode: 2c9ac...194 Evt åpne en bleie å legge i bunn (av posen), det må jo være det mest absorberende som er? Og om du kjøper billigmerket så koster de vel under en kr pr stk. Anonymkode: 05346...774
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Evt åpne en bleie å legge i bunn (av posen), det må jo være det mest absorberende som er? Og om du kjøper billigmerket så koster de vel under en kr pr stk. Anonymkode: 05346...774 Det var lurt! Hvorfor tenkte jeg ikke så langt? 😄 Anonymkode: 2c9ac...194
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Vi brukte for det meste do-ring, hvorfor ikke lære de å gå på do med det sammen. Når vi en sjelden gang brukte potten tømte vi den bare i do, skylte den og tørket av med en jif-klut.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, Musemor med tre søte små skrev: Vi brukte for det meste do-ring, hvorfor ikke lære de å gå på do med det sammen. Når vi en sjelden gang brukte potten tømte vi den bare i do, skylte den og tørket av med en jif-klut. Dette er jo selvsagt greit hjemme, vi liker ikke potte på grunn av det hygieniske, men ikke på campingferie når doen gjerne ikke alltid er så nær og tilgjengelig til. Anonymkode: 2c9ac...194
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Disse i linken er visstnok absorberende, så slipper man å være redd for at det skal gå hull i en pose full i tiss på tur til søpla eller i søppelkassa så de som tømmer søppel får seg en uhyggelig overraskelse. Men kanskje det er nok å bare legge masse dopapir i bunnen av posen? Anonymkode: 2c9ac...194 Jeg kjenner ikke til de her posene, men jeg tenker at når de selges som doposer, så er det en selvfølge at de tåler det uten å måtte putte andte ting oppi for å absorbere det våte Anonymkode: e8e3f...7bb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ikke til de her posene, men jeg tenker at når de selges som doposer, så er det en selvfølge at de tåler det uten å måtte putte andte ting oppi for å absorbere det våte Anonymkode: e8e3f...7bb Nå var det jo snakk om å putte dopapir (eller bleier som jeg fikk forslag om) i vanlige poser da.. Anonymkode: 2c9ac...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå