Gå til innhold

Gravid ca 5-6 uker og litt vondt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som har erfaring med å ha småvondt nede på skambeinet og litt på ene siden av magen første tiden? Er ikke så veldig vondt, men mer stikninger og småvondt... er nr 3 dette, men de to andre er godt opp i tenårene, så er som å starte på nytt..

Anonymkode: fca4c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har hatt mye vondter i begge svangerskapene. (yngste er 1år)

Syntes man snakker lite om at det kan være normalt å ha vondter også. Hadde stadig værking/menssmerter, og vonde kynnere hele svangerskapet fra uke 17

Det vokser og gror et menneske der, litt rart om det ikke gjør vondt egentlig 😉

Hatt symfyseløsning på begge, da gjør skambeinet og lysken veldig vondt. 

Anonymkode: 7b6b1...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har hatt mye vondter i begge svangerskapene. (yngste er 1år)

Syntes man snakker lite om at det kan være normalt å ha vondter også. Hadde stadig værking/menssmerter, og vonde kynnere hele svangerskapet fra uke 17

Det vokser og gror et menneske der, litt rart om det ikke gjør vondt egentlig 😉

Hatt symfyseløsning på begge, da gjør skambeinet og lysken veldig vondt. 

Anonymkode: 7b6b1...257

Ok, ja da er det vel bare å ta det med ro og la smertene få gå sin gang 😉

Anonymkode: fca4c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, ja da er det vel bare å ta det med ro og la smertene få gå sin gang 😉

Anonymkode: fca4c...377

Eneste jeg ville vært obs på er evt exu, om du har vondt i siden. Skulle det bli verre og verre så må du jo oppsøke lege. 

Utover det så er det jo ikke mye annet man får gjort noe med så tidlig, uansett 🙂

Anonymkode: 7b6b1...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eneste jeg ville vært obs på er evt exu, om du har vondt i siden. Skulle det bli verre og verre så må du jo oppsøke lege. 

Utover det så er det jo ikke mye annet man får gjort noe med så tidlig, uansett 🙂

Anonymkode: 7b6b1...257

Smertene ga seg når jeg tok det med ro 😉 Så er nok et lite tegn på å roe litt ned 😉

Anonymkode: fca4c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye stikninger ved skambenet og mye menssmerter første 2 månedene i mitt svangerskap hvertfall :) og alt var helt normalt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hirka89 skrev:

Jeg hadde mye stikninger ved skambenet og mye menssmerter første 2 månedene i mitt svangerskap hvertfall :) og alt var helt normalt 😊

Idag startet det plutselig å blø litt 😱 men ikke vondt noen plass, litt ubehag hvis jeg beveger meg mye bare... skal sies at jeg blødde litt i mine to første svangerskap også ved stress. Men endte veldig bra 🙂Og jeg har stressa mye de siste to dagene..  livredd for en SA 😔 

Anonymkode: fca4c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Idag startet det plutselig å blø litt 😱 men ikke vondt noen plass, litt ubehag hvis jeg beveger meg mye bare... skal sies at jeg blødde litt i mine to første svangerskap også ved stress. Men endte veldig bra 🙂Og jeg har stressa mye de siste to dagene..  livredd for en SA 😔 

Anonymkode: fca4c...377

Uff da. Men det behøver jo ikke være noe galt likevel. Som du sier så blødde du litt i dine to første svangerskap uten at noe var galt. Og har hørt om flere som har opplevd det samme. Jeg hadde en liten blødning i uke 12, men det var jo ikke noe galt hos meg heller 😊 Skjønner du er stressa og bekymra. Men det er ikke så mye du får gjort annet enn å prøve å slappe av og se ann :) Håper det går bra ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningen ga seg relativt fort, og når jeg gikk på do de siste gangene, så er det ingenting i bindet, men litt på papiret. Men mindre og mindre for hver gang. Nå er det bare litt brunaktig. Så er veldig spent på morgendagen.

Noen andre med sånn erfaring? 

Anonymkode: fca4c...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...