Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med jevne mellomrom er der noen forvirra sjeler her som tror at det de drømmer kommer til å skje. Hvis det var tilfelle, hva ville skjedd utfra dine drømmer?

Jeg ville båret rundt på biler ( ofte røde) uten at det plagde meg, opp trapper til og med, og så ville jeg løpt uanstrengt oppover i løse lufta hver gang jeg ble jaget av noen skumle. Jeg ville også til stadighet gått rundt i bare t-skjorte i byen, og ikke merket det før jeg plutselig skjønte at jeg hadde rompa bar. Det ville heller ikke vært noen andre som hadde reagert. Akk, for et kult liv.

Anonymkode: 961e3...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil fomle med mobiltelefonen, fomle og fomle,  og hver gang jeg skal bruke den glir den fra hverandre igjen og igjen, og den er umulig å sette sammen, men jeg trenger den jo NÅ, så jeg fomler videre, presser og bygger sammen de løse delene som IKKE passer sammen, men jeg MÅ få det til for jeg må jo ha mobilen min, men den virker ikke, og jeg mister den i bakken og blir fortvilet og plukker opp de løse delene og presser de mot hverandre. Da brekkes den i stadig mindre biter og tårene renner mens jeg banner. 

Anonymkode: f4a56...c06

Skrevet

For noen kule drømmer du har! Jeg drømmer helt hverdagslig. Noen ganger absurd, som at jeg har deilig sex med noen jeg absolutt ikke liker på ordentlig.

Og så drømmer jeg noen ganger ting som faktisk skjer. Da stemmer drømmen helt eksakt, det er ikke rom for tolkning av noen slag. Slik jeg drømte det skjer det. Dette er ikke noe jeg har kontroll over. Som oftest er det helt bagatellmessige ting/situasjon, og noen ganger litt større ting både til glede og til sorg. Men jeg har ingen innvirkning på drømmen hvordan det går og hvilken som viser seg å bli sann. Men jeg har kontroll på at jeg ikke har deilig sex med de jeg ikke liker 😉

Jeg skulle gjerne ha slike kule drømmer som deg 😀 Men jeg er nok en av de forvirrede sjelene som stort sett drømmer dritt kjedelig.

Anonymkode: d2ac4...db7

Skrevet

Sønnen min skqø operere mandlene å jeg drømte at han ikke våknet opp igjen :( Håper virkelig at jeg ikke er sanndrømt!

Anonymkode: dfa38...44f

Skrevet

Jeg har vært sanndrømt 6 ganger. Men jeg vet jo aldri når disse drømmene kommer. Det kommer bare plutselig. Er en stund siden sist.

Anonymkode: 34353...d4f

Skrevet

Har også drømt at jeg har deilig sex med barnefaren,men det drømmer jeg nok fordi jeg egentlig ønsker å ha sex med han,men blir så mye drama med han etterpå så styrer unna.

Anonymkode: dfa38...44f

Skrevet

Basert på hva jeg drømte i natt så har Melania Trump gått tom for kleenex og jeg, med min kjempeveske kunne da gi henne følgende å velge mellom: Ordinære kleenex, 2 ulike blomstermønster, ensfarget rosa, med gullmønster eller noen helt hvite som lå i en slags ramme av blå papp. Hun valgte de ordinære, men dronning Elisabeth, som kom gående forbi, tok de med blå ramme. 

Skrevet
19 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Basert på hva jeg drømte i natt så har Melania Trump gått tom for kleenex og jeg, med min kjempeveske kunne da gi henne følgende å velge mellom: Ordinære kleenex, 2 ulike blomstermønster, ensfarget rosa, med gullmønster eller noen helt hvite som lå i en slags ramme av blå papp. Hun valgte de ordinære, men dronning Elisabeth, som kom gående forbi, tok de med blå ramme. 

🤣

Skrevet

Jeg har aldri vært sanndrømt og familien min er tror ikke på sånt. 

Det forandret seg fort etter et familiebesøk for noen år siden. Min mann var veldig overvektig og klarte etter mange år å slanke seg. Han fortalte ingenting til foreldrene (de bor 6 timer unna med bil). En dag ringte faren til han og fortalte om en drøm han hadde hatt. Faren hadde drømt at sønnen, min mann, hadde slanket seg. Ikke nok med det, moren hadde hatt samme drømmen. De hadde drømt samme drøm, samme natt. Det stemte jo, sønnen deres hadde slanket seg. 😜

Anonymkode: 57b2a...d0f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri vært sanndrømt og familien min er tror ikke på sånt. 

Det forandret seg fort etter et familiebesøk for noen år siden. Min mann var veldig overvektig og klarte etter mange år å slanke seg. Han fortalte ingenting til foreldrene (de bor 6 timer unna med bil). En dag ringte faren til han og fortalte om en drøm han hadde hatt. Faren hadde drømt at sønnen, min mann, hadde slanket seg. Ikke nok med det, moren hadde hatt samme drømmen. De hadde drømt samme drøm, samme natt. Det stemte jo, sønnen deres hadde slanket seg. 😜

Ikke familiebesøk, telefonsamtale. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...