Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Er nå 6+1. Var hos gynekolog onsdag, alt så greit ut til å være så tidlig på vei. Kunne jo ikke garantere noe så klart. Tok celleprøve. Igår begynte jeg plutselig å blø. Det stoppet opp og etter det kom det brun utflod. Ingen smerter. Bare litt rart trykk, vet ikke om det er pågrunn av bekymringen. Etter kl 20 igår har det ikke kommet noe mer. Vet at dette er umulig å svare på men.. Erfaringer? Skal jeg bare vente til alt kommer? Eller er det en liten sjanse til å gå bra...? Ringte legevakt ettersom jeg tidligere med annen mann har hatt 3 spontanaborter. Men jeg måtte blø mer og ha smerter for å undersøkes. Anonymkode: b70ea...8e6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Jeg blødde etter celleprøve som gravid, men gikk på blodfortynnende i tillegg. Riktignok samme kveld som prøven ble tatt. Ingen smerter og avtagende blødning er jo et godt tegn, om ikke annet. Anonymkode: 348b4...7e4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Takk for svar. Ja, gynekologen sa en kunne blø litt etter celleprøven. Men det er vel som du sier, samme kveld og ikke flere kvelder etter.. 😔 Anonymkode: b70ea...8e6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Ja, gynekologen sa en kunne blø litt etter celleprøven. Men det er vel som du sier, samme kveld og ikke flere kvelder etter.. 😔 Anonymkode: b70ea...8e6 Vet at det er knallhardt, jeg har vært gjennom 4 sa selv, men prøv alt du kan å slappe av. Hver dag er en seier 🙂 Som trøst vil jeg si at jeg nå har fått to fine barn på rappen, til tross for både smerter og blødninger tidlig i svangerskapene. Svangerskapet blir kjempe langt, og man er mye bekymret, men desverre må man bare prøve å huske at dette er utenfor din kontroll. Alt du kan gjøre er å slappe av, lytte til kroppen og forsøke å tenke positivt. Håper det går bra for deg denne gangen ♥️ Anonymkode: 348b4...7e4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Må prøve på det. Det som skjer det skjer, verste er alle tankene om komplikasjoner osv... Så fint å lese at du har fått to tiltross for blødninger og smerter 🥰 Anonymkode: b70ea...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå