Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Jeg leser her inne i flere tråder, at mange har 4 barn. Så hvorfor mener dere at jeg bør ta abort? Jeg venter nr 4 nå... Anonymkode: 70d83...af3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Det går jo ikke an å svare på uten flere opplysninger da... Jeg har selv fire barn (med samme mann) og mener selvfølgelig ikke at man skal ta abort bare fordi det er nr fire. Det man må se på er hva slags forutsetninger man har for å ta seg av fire barn. Jeg tenker da først og fremst på -egen helse -økonomi -hvordan hverdagen fungerer med tre Anonymkode: 6440b...4fd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Har fire eg og, og det er heilt topp 😁 prøver nå på nr 5.. Folk er forskjelige.. Nokon har nok med 2 og andre koser seg med fleire 😃 Anonymkode: f1699...d95
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 Hvem mener du bør ta abort? Anonymkode: bfe52...e45
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 Det har vore tema i eit par trådar der trådstartar spør om råd i ein situasjon der ho er blitt gravid men syns eigentleg det er slitsomt nok med tre, har dårleg økonomi, eller pappaen ikkje vil ha nr fire. Då gjer ein jo råd utfrå den situasjonen. Men det er jo ingen som seier du skal ta abort fordi det er nr 4 om barnet er ønska og du har helse og økonomi osv. Har 4 ungar sjøl eg. Anonymkode: b7dcb...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå