Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Jeg har tre barn som nå begynner å bli ganske store. Siste er 15, eldste 19. Det sier seg selv at de klarer seg stort sett på egenhånd, særlig nå i sommerferien. Det er greit, deilig og jeg unner dem å begynne å oppdage verden pâ alvor. Når det kommer til meg så innser jeg at jeg er ganske så alene. Ingen mann, ikke mange venner, ikke noe familie i nærheten. Jeg trives godt i eget selskap og har ikke noe problemer med å være alene. MEN, idag innså jeg at jeg snart blir nødt til å gjøre ting alene, dersom jeg skal få gjort noe i det hele tatt, f eks dra på stranda, kino osv. Jeg har ALDRI gjort noe alene Hehe, alltid med barna, eller en kjæreste, eller venninne. Men alle tre alternativer er jo ikke særlig aktuelle, barna er store, kjæreste er uaktuelt og de få venninner jeg har er jo ikke alltid tilgjengelige. Her om dagen var jeg på stranda, det gikk helt fint. Hadde med bok, hadde bestemt meg for å gå dit, en gang bade alene + kjøpe meg en vaffel i bua som er der. Gjorde alt og følte meg ikke ensom for fem øre. Men, jeg er nå litt redd for å gjøre ting alene likevel, har veldig kontroll på alt når jeg var der. Det er jo litt kjedelig å gjøre ting alene også, samt at man blir kanskje sett på litt rart. En ting er å velge å gjøre ting alene, en annen ting er å måtte gjøre dette alene. Noen gode råd? Innspill? Anonymkode: ac025...8c7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 Søk etter noen her? Det er venneforum her Jeg er i samme båt som deg, men har så sosial angst at jeg aldri kommer til å bli kjent med nye eller tørre å dra alene noe sted, så jeg blir nok hu gærne med alle kattene tilslutt Anonymkode: 7afa6...5cf
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har vært i syden alene jeg. Beste ferie ever, men dyr. Jeg gjorde nøyaktig det jeg ville. Og de som jobbet på restaurantene syntes synd på meg, jeg fikk ekstraservice hver kveld. De krever jo at du ikke har sosialangst da. Jeg er utadvendt og liker generelt mennesker. Om du er einstøing og sjenert er nok ikke det noe. Ellers har du jo treningsleirer, om du trener. Min venninne var på det alene på Rhodos tror jeg det var. Hun fikk to nye treningsvenninner der. De skal løpe noe maraton sammen til høsten. Det er også singelturer til DNT, hørt mye bra om de. Ellers så trives jeg med å gjøre ting alene jeg. Kino er fint alene, selvsagt hyggelig å prate om filmen etterpå men i kinosalen spiller det jo ingen rolle. Anonymkode: 81b22...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå