Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Har hele livet slitt med overvekt. Ikke fedme men 10-15 kg for mye. Jeg er generelt glad i mat men har en ubehagsgrense på 15 kg pluss, da klarer jeg alltid ta ta tak og går ned 5-7 kg. Sånn har jeg holdt på da. Men nå har jeg bikka 17 kg pluss. Magefettet plager meg (som er i veien) I går fant jeg ut at det var nok. Da pleier jeg tidligere altså å bare gjennomføre kuren uten problemer. Men hva gjør jeg i dag??? Jeg spiser cheseballs til frokost?? Madre Mia, jeg har mista grepet altså. I går, når jeg ikke tenkte slankekur spiste jeg havregryn til frokost. Hvorfor kaster jeg meg på det første usunne jeg kommer over 12 timer etter beslutningen er tatt?? Måtte bare tømme meg. Dette er flaut. Anonymkode: 2200b...e71
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 I feel ya! Har det helt likt for tiden. Men jeg har det virkelig ikke bra med meg selv og livet for tiden. Det viser seg at det gir seg utslag i slik rar oppførsel for min del. Anonymkode: 786d0...473
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Måtte bare tømme meg. Dette er flaut Ja, enig i det. Anonymkode: f52c4...06d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Drit i det. Bare fortsett som du hadde planlagt, så kommer du inn i det. Ikke gi deg! Anonymkode: 2afc7...4cc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, enig i det. Anonymkode: f52c4...06d Veit du hva? SULTNE KVINNER KAN VÆRE GANSKE SLEMME. Tipper du er dritsulten. Det er jeg nå, og du kan klappe igjen. Anonymkode: 2200b...e71
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Drit i det. Bare fortsett som du hadde planlagt, så kommer du inn i det. Ikke gi deg! Anonymkode: 2afc7...4cc Takk. 😂 Og ferie og greier liksom. 🙄 Anonymkode: 2200b...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå