Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Er liksom sår i heile buken, pluss menssmerter (ikkje mens) har hatt veldig laus mage over ein lang periode, men det har stabilisert seg. Nokon som kjenner igjen desse symptoma? Har vore litt til og frå siste 3? Mnd, men i dag var det ekstra gale. Har time med gyn. for ul, lege har misstanke om muskelknuter i livmora, men det skal vel vere smertefritt etter kva eg har skjønt? Har òg tatt celleprøve, den var ok. Anonymkode: 3e33b...796
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Ligner i heletatt ikke på magesår, men det der burde du absolutt fått sjekka. Anonymkode: b3794...fe7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Nei, magesår ville jeg ikke tenkt på i det hele tatt, men noe er det jo. Om reaksjonene ligger i tarmen tenker jeg at det er de som må sjekkes, men sikkert greit å få tatt en ultralyd hos gynekolog også. Jeg tenker jo mer irritabel tarm eller en form for infeksjon i tarmen, kanskje allergi, jeg da. Anonymkode: 9487f...4ab
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Jeg synes ikke det høres ut som det. Du burde vel kanskje ha blitt henvist til gastroskopi Anonymkode: c646b...3b7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det høres ut som det. Du burde vel kanskje ha blitt henvist til gastroskopi Anonymkode: c646b...3b7 Ville heller stemt for coloskopi jeg da. Ingen av symptomene stammer fra oppi der en ser med gastroskopi. Anonymkode: b3794...fe7
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville heller stemt for coloskopi jeg da. Ingen av symptomene stammer fra oppi der en ser med gastroskopi. Anonymkode: b3794...fe7 Jeg tenkte hvis hun tror det kan være magesår. Anonymkode: c646b...3b7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 Skal få det sjekka. Har jo selvfølgeleg googla og funn eggstokkreft. Men det viser vel på celleprøve? Anonymkode: 3e33b...796
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal få det sjekka. Har jo selvfølgeleg googla og funn eggstokkreft. Men det viser vel på celleprøve? Anonymkode: 3e33b...796 Nei, eggstokkreft vises ikke på celleprøve, der vises bare livmorhalskreft. Eggstokkene er så langt inni der at det kan ikke tas celleprøve på den måten. Men eggstokkreft gir vel ikke fordøyelsesplager, diaré osv? Det er farlig å Google, for verst tenkelige alternativ kommer alltid opp. Det beste er å forholde seg rolig og tro det beste til motsatt er bevist, og vente på legenes konklusjon. Anonymkode: 9487f...4ab
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, eggstokkreft vises ikke på celleprøve, der vises bare livmorhalskreft. Eggstokkene er så langt inni der at det kan ikke tas celleprøve på den måten. Men eggstokkreft gir vel ikke fordøyelsesplager, diaré osv? Det er farlig å Google, for verst tenkelige alternativ kommer alltid opp. Det beste er å forholde seg rolig og tro det beste til motsatt er bevist, og vente på legenes konklusjon. Anonymkode: 9487f...4ab Dersom en overietumor er til hinder for tarmpassasjen kan en jo få fordøyelsesbesvær. Anonymkode: b3794...fe7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Dersom en overietumor er til hinder for tarmpassasjen kan en jo få fordøyelsesbesvær. Anonymkode: b3794...fe7 *ovarietumor Anonymkode: b3794...fe7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, eggstokkreft vises ikke på celleprøve, der vises bare livmorhalskreft. Eggstokkene er så langt inni der at det kan ikke tas celleprøve på den måten. Men eggstokkreft gir vel ikke fordøyelsesplager, diaré osv? Det er farlig å Google, for verst tenkelige alternativ kommer alltid opp. Det beste er å forholde seg rolig og tro det beste til motsatt er bevist, og vente på legenes konklusjon. Anonymkode: 9487f...4ab Jo, kunne vel forsovidt gje fordøyelsesplager sa Google fordi ein ofte oppdagar det så seint at svulsten og diverse vannsamlingar el likn er til hinder for fordøyelsessystemet... Ja, eg veit eg ikkje skal Google. Men erkje så bekymra igrunn (ikkje no iallefall 😜) , det er sikkert berre luft eller noko. Går vel over. Ha jo time til gynekolog og UL, så får ta det derfrå😊. Det går som regel bra er vel mi erfaring. Anonymkode: 3e33b...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå