Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 På spørsmål om hva han gjør nå: «Han har familie og venner som slår ring rundt ham. Han er ikke alene, og det gjør at han står på beina.» Så tragisk med folk som slår ring rundt og støtter slike handlinger😠 Anonymkode: cc503...686
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Han er mann. Menn får alltid en masse støtte, samme hva de gjør. Anonymkode: ab6f8...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Man må kunne skille på å støtte en person og å støtte en handling. Anonymkode: 05397...a77
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 Det KAN jo være noe ingen vet. Må være første gang på mange år at noen får fengselsstraff for å være homofil. Anonymkode: 30414...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man må kunne skille på å støtte en person og å støtte en handling. Anonymkode: 05397...a77 Hjelper ikke. Han sparker folk som ligger nede og forsøker å knuse troverdigheten deres for å redde sitt eget skinn. Falsk fyr med psykopatiske metoder. Anonymkode: cc503...686
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelper ikke. Han sparker folk som ligger nede og forsøker å knuse troverdigheten deres for å redde sitt eget skinn. Falsk fyr med psykopatiske metoder. Anonymkode: cc503...686 Det er det DU tror, ja. Du vet jo ikke hva som har skjedd. Hva hvis han andre ble med på det frivillig, men angrer etterpå? Det vet ikke vi veitdu. Anonymkode: 30414...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det KAN jo være noe ingen vet. Må være første gang på mange år at noen får fengselsstraff for å være homofil. Anonymkode: 30414...212 Han får ikke fengeselsstraff for å være homofil. Han får fengeseslsrtraff for å utnytte mennesker i en sårbar situasjon. Han ene var under 18 år når det begynte. Hva mener du det kan være som ingen vet? Anonymkode: 6d23f...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man må kunne skille på å støtte en person og å støtte en handling. Anonymkode: 05397...a77 Så hvis din bror misbruker noen, så vil du støtte han? Anonymkode: 6d23f...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han får ikke fengeselsstraff for å være homofil. Han får fengeseslsrtraff for å utnytte mennesker i en sårbar situasjon. Han ene var under 18 år når det begynte. Hva mener du det kan være som ingen vet? Anonymkode: 6d23f...fd3 Ja, og når det gjelder en umyndig skal man selvsagt få straff. Det eneste retten vet, er hva de sier. Men kun de som var innblanda vet hva som skjedde. Du kan lese det du vil i avisene, de skriver hva de vil, og det kan hende det stemmer eller ikke stemmer. Men du vet ikke alt uansett. Det alle er enige om er at en under 18 år er umyndig, og sårbar. Men folk over 18 år er voksne. Anonymkode: 30414...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #10 Skrevet 4. juli 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man må kunne skille på å støtte en person og å støtte en handling. Anonymkode: 05397...a77 Hvis noen fortalte deg at de støttet Breivik, men ikke handlingene hans, hva ville du tenkt om den personen da? Det er hva jeg tenker om deg akkurat nå. Anonymkode: ab6f8...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #11 Skrevet 4. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og når det gjelder en umyndig skal man selvsagt få straff. Det eneste retten vet, er hva de sier. Men kun de som var innblanda vet hva som skjedde. Du kan lese det du vil i avisene, de skriver hva de vil, og det kan hende det stemmer eller ikke stemmer. Men du vet ikke alt uansett. Det alle er enige om er at en under 18 år er umyndig, og sårbar. Men folk over 18 år er voksne. Anonymkode: 30414...212 Hadde du sagt det samme om det var 3 jenter i stedet for 3 gutter? Anonymkode: 6d23f...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #12 Skrevet 4. juli 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det KAN jo være noe ingen vet. Må være første gang på mange år at noen får fengselsstraff for å være homofil. Anonymkode: 30414...212 Hvorfor påstår du at han får straff for å være homofil? Anonymkode: 6d23f...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #13 Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hadde du sagt det samme om det var 3 jenter i stedet for 3 gutter? Anonymkode: 6d23f...fd3 Det samme, hva da? At umyndige er sårbare? Selvfølgelig. Jeg synes forøvrig han det er snakk om er kvalm som gjør sånt. Bare så det er sagt. Men det er så mange som tror de vet alt om en sak, bare fordi de har lest på Tv2. Anonymkode: 30414...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #14 Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor påstår du at han får straff for å være homofil? Anonymkode: 6d23f...fd3 Nei, hvis det er snakk om voksne mennesker. Anonymkode: 30414...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #15 Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, hvis det er snakk om voksne mennesker. Anonymkode: 30414...212 Jeg skjønner ikke svaret ditt Anonymkode: 6d23f...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #16 Skrevet 4. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis noen fortalte deg at de støttet Breivik, men ikke handlingene hans, hva ville du tenkt om den personen da? Det er hva jeg tenker om deg akkurat nå. Anonymkode: ab6f8...ba3 Som Geir Lippestad? Han har jeg stor respekt for. Anonymkode: 05397...a77
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #17 Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Som Geir Lippestad? Han har jeg stor respekt for. Anonymkode: 05397...a77 Nei, Geir Lippestad har aldri støttet Breivik. Anonymkode: ab6f8...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #18 Skrevet 4. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke svaret ditt Anonymkode: 6d23f...fd3 Neivel. Anonymkode: 30414...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #19 Skrevet 4. juli 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og når det gjelder en umyndig skal man selvsagt få straff. Det eneste retten vet, er hva de sier. Men kun de som var innblanda vet hva som skjedde. Du kan lese det du vil i avisene, de skriver hva de vil, og det kan hende det stemmer eller ikke stemmer. Men du vet ikke alt uansett. Det alle er enige om er at en under 18 år er umyndig, og sårbar. Men folk over 18 år er voksne. Anonymkode: 30414...212 Nå fungerer norsk rettsvesen slik at man ikke blir dømt før det er bevist over enhver rimelig tvil at man er skyldig. Så når han blir dømt skyldig og får straff helt i tråd med aktors påstand kan du være trygg på at bevisene er sterke og fellende. De fornærmede er trodd, Ludviksen er det ikke. Anonymkode: a2800...f0a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #20 Skrevet 4. juli 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han får ikke fengeselsstraff for å være homofil. Han får fengeseslsrtraff for å utnytte mennesker i en sårbar situasjon. Han ene var under 18 år når det begynte. Anonymkode: 6d23f...fd3 Likestillingsministeren utnyttet en dritings og sveiseblind umyndig gutt, som derfor må ha vært i en sårbar situasjon. Hun var da over dobbelt så gammel som han og satt i en av landets viktigste posisjoner. Gutten derimot hadde akkurat gått ut ungdomsskolen og levde på ukepenger av foreldrene. Jeg synes det er merkelig at et slikt totalt fravær av vurderingsevne ikke har fått noen konsekvenser for henne. Det er merkeligere enn at han det er snakk om her får straff. Anonymkode: 768f0...dae
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #21 Skrevet 4. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neivel. Anonymkode: 30414...212 Jeg spurte hvorfor du påstår at han får straff for å være homofil. Du svarer ikke på det, jeg vet ikke hva du svarer på. Anonymkode: 6d23f...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #22 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han er mann. Menn får alltid en masse støtte, samme hva de gjør. Anonymkode: ab6f8...ba3 Ikke ulikt kvinner, da Erna og Siv stod ved Trine Skei Grande sin side etter å ha utnyttet en beruset 17-åring bak låven. Det er nok kvinner som kommer unna med det meste om man tar vareopptelling. Når kvinner blir straffet, får de lavere straff enn menn for samme forbrytelse. Det kan jeg dokumentere. Jeg tviler på at du klarer å dokumentere din påstand. Anonymkode: a1140...019
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #23 Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke ulikt kvinner, da Erna og Siv stod ved Trine Skei Grande sin side etter å ha utnyttet en beruset 17-åring bak låven. Det er nok kvinner som kommer unna med det meste om man tar vareopptelling. Når kvinner blir straffet, får de lavere straff enn menn for samme forbrytelse. Det kan jeg dokumentere. Jeg tviler på at du klarer å dokumentere din påstand. Anonymkode: a1140...019 Forskjellen er at han altså var over den seksuelle lavalder i tillegg til å være med på det frivillig. Altså gjorde hun ikke noe straffbart. Hun fikk ikke støtte, påhoppene, som ditt, ble møtt med rasjonell kritikk. Anonymkode: ab6f8...ba3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #24 Skrevet 4. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forskjellen er at han altså var over den seksuelle lavalder i tillegg til å være med på det frivillig. Altså gjorde hun ikke noe straffbart. Hun fikk ikke støtte, påhoppene, som ditt, ble møtt med rasjonell kritikk. Anonymkode: ab6f8...ba3 Da tar vi med oss at fulle 17-år gamle jenter som er villige, kan tas med bak låven av menn i midten av 30-årene. Ikke bør vi ta kritikk heller til tross for at de ikke er gamle nok til å drikke alkohol. Notert. Anonymkode: a1140...019
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2019 #25 Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da tar vi med oss at fulle 17-år gamle jenter som er villige, kan tas med bak låven av menn i midten av 30-årene. Ikke bør vi ta kritikk heller til tross for at de ikke er gamle nok til å drikke alkohol. Notert. Anonymkode: a1140...019 Se der, der er du i full sving med å forsvare menn som begår overgrep. Da sparte du meg for bevisføringen av det. Anonymkode: ab6f8...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå