Gå til innhold

Jeg har hatt 2 drømmer


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg hatt 2 intense drømmer. Og jeg tolker det på ingen annen måte enn at det omhandler jordens undergang. På et åndelig plan.

Jeg blir redd, får angst, blir deprimert og føler for å gi opp alt. Utad later jeg selvsagt som om alt er greit! Sysselsetter meg med håndarbeid og håper det styrer tankene bort, men så ser jeg all elendigheten i verden på Internett, det er til å grine av.

Og folk flest, antakeligvis mange av dere som leser denne tråden, ser det ikke. Vil ikke se det, greier ikke å se det, fornekter det. Kaller det fint, vakkert, normalt, sunt, utvikling. Nåtiden.

Og de av dere som tenker "men JEG ser det jo?", nei. Du ser feil ting, du aner ikke hva jeg snakker om engang. Mest sannsynlig. 

Men disse drømmene, jeg prøver å rasjonalisere det og tenke "det er bare hodet mitt", men så dukker det opp symbolikk, eldgammel, som er direkte og tydelig. Symbolikk som jeg aldri har hørt om engang før jeg googlet drømmene mine. 

Prøver fortsatt å rasjonalisere det. 

Men er jeg ALENE om å kjenne en gryende og stadig voksende uro? Neida, vet at jeg ikke er det. Men må liksom spørre likevel😔

Anonymkode: 4f5c2...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er disse drømmene dine om da? Global oppvarming? Meteor som treffer jorden?

Anonymkode: 496ce...0c4

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er disse drømmene dine om da? Global oppvarming? Meteor som treffer jorden?

Anonymkode: 496ce...0c4

Nei. Det er om noe som allerede eksisterer på jorden, noe folk definerer som det jeg beskrev ovenfor. En snikende fiende, som du aldri ville trodd. 

Anonymkode: 4f5c2...57c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Det er om noe som allerede eksisterer på jorden, noe folk definerer som det jeg beskrev ovenfor. En snikende fiende, som du aldri ville trodd. 

Anonymkode: 4f5c2...57c

Du må nok være tydeligere, for jeg forstår ikke? En snikende fiende? Ninja?

Anonymkode: 496ce...0c4

Skrevet

Som at det blir færre veldig fattige å utnytte eller at det blir mer aksept for homofili?

Anonymkode: 2469f...dc6

Skrevet

Det som er hi, det er at de drømmene du har og som er din virkelighet , heldigvis ikke er min virkelighet. Jeg er redd for mye i fremtiden, klima, miljø, holdninger, men jeg er ikke som deg. Heldigvis. Jeg tror du har det slitsomt, og jeg er glad jeg ikke ser verden som deg. Jeg håper du kan få hjelp.

Skrevet

Du har sett mange filmer, og serier, og prøver å høres veldig dramatisk og mystisk ut. Problemet er bare at du feiler fullstendig. 

Jeg tenker at du burde slutte å skrive i talespråk, fordi du har øvd inn hvordan det høres spennende ut, som det første.  Og så burde du legge fra deg håndarbeidet, trekke fra gardinene, gå ut i verden og snakke med mennesker. Verden er fredeligere enn du tror. 

Så, hvis du virkelig er spirituell av deg, så kan du dykke ned i Law of atttraction. Fokuser på det du vil ha, i stedet for hva du frykter. Hvis du virkelig fokuserer på at alt er grått og trist, så blir det grått og trist. Motsatt, så vil et positivt tankemønster gi positive resultater. 

Anonymkode: 4cc2d...f32

Skrevet

Paranoid psykose? 

Anonymkode: 63615...1ae

Skrevet
8 timer siden, sug lut skrev:

Du trenger hjelp.

DU trenger hjelp.. Sånn veldig raskt også!

Anonymkode: 8b939...495

Skrevet
På 4.7.2019 den 9.24, Anonym bruker skrev:

De siste ukene har jeg hatt 2 intense drømmer. Og jeg tolker det på ingen annen måte enn at det omhandler jordens undergang. På et åndelig plan.

Jeg blir redd, får angst, blir deprimert og føler for å gi opp alt. Utad later jeg selvsagt som om alt er greit! Sysselsetter meg med håndarbeid og håper det styrer tankene bort, men så ser jeg all elendigheten i verden på Internett, det er til å grine av.

Og folk flest, antakeligvis mange av dere som leser denne tråden, ser det ikke. Vil ikke se det, greier ikke å se det, fornekter det. Kaller det fint, vakkert, normalt, sunt, utvikling. Nåtiden.

Og de av dere som tenker "men JEG ser det jo?", nei. Du ser feil ting, du aner ikke hva jeg snakker om engang. Mest sannsynlig. 

Men disse drømmene, jeg prøver å rasjonalisere det og tenke "det er bare hodet mitt", men så dukker det opp symbolikk, eldgammel, som er direkte og tydelig. Symbolikk som jeg aldri har hørt om engang før jeg googlet drømmene mine. 

Prøver fortsatt å rasjonalisere det. 

Men er jeg ALENE om å kjenne en gryende og stadig voksende uro? Neida, vet at jeg ikke er det. Men må liksom spørre likevel😔

Anonymkode: 4f5c2...57c

Hvis vi hadde trodd på drømmene til folk, så hadde jorden gått under for lenge siden.. Hvis du virkelig tror at du er sanndrømt, så bør du oppsøke hjelp.

Anonymkode: 9999e...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...