Gå til innhold

Men, kor lenge går du med samme bh då?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg kan fort bruke samme bh fleire dagar om eg ikkje har sveitta. 

Anonymkode: 42cc2...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Truse og sokker bytter jeg hver dag, men bh-er lukter ikke eller blir ikke skitten på samme måte, så de kan jeg bruke flere ganger. Unntaket er trenings-bh-er, de går rett  til vask etter bruk.

Anonymkode: dbd5b...28e

Skrevet

3 dager maks? 

Anonymkode: 7cb9b...bd9

Skrevet

Bruker som regel ikke BH, men av og til må man, bruker vel en BH 4 - 5 ganger før vask...

Skrevet
1 minutt siden, Elizabeth89 skrev:

Bruker som regel ikke BH, men av og til må man, bruker vel en BH 4 - 5 ganger før vask...

Heldig. Har D og kan ikke gå uten. 

men har du ikke brystvorter heller? De synes jo gjennom.

Skrevet

Sommeren 1-2 dager. Vinter 3-4 dager. Sommeren bruker jeg mer av de tynne elastiske uten spiler. 

Anonymkode: baec6...a51

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldig. Har D og kan ikke gå uten. 

men har du ikke brystvorter heller? De synes jo gjennom.

Jeg har store, de henger da naturligvis litt pga tyngden, men ikke mye. Litt som Kate Upton kanskje... Klart jeg har brystvorter som synes, men hva så? Er jo bare brystvorter... 

Skrevet

Kan bruke samme bh i ei uke, og har også gått mer enn 1 uke. Har kun 1 bh som passer ordentlig nå, så må nok kjøpe meg en til nå i sommer.
Slenger på meg en bh som ikke passer helt mens den som passer er i vask.

Lukter på den før jeg kler den på, og om den lukter svette eller stygt, så vaskes den.

Anonymkode: 3bc38...6ec

Skrevet
On 7/4/2019 at 8:44 AM, Anonym bruker said:

2-3 dager sommertid og 4-7 dager på høst/vinter

Anonymkode: 49f46...e59

Skrevet

Hvor kjøper dere BH? Jeg har små pupper og synes ingen sitter fint 😩

Anonymkode: 8cfe3...8bd

Skrevet

Jeg har to favoritter jeg bytter på. Sort og hvit. Vaskes i helga. Så i gjennomsnitt 3-4 dager hver. 

Men jeg bruker bare bh når jeg er ute av huset da, den tas av og henges på en knagg med en gang jeg kommer hjem. Sover også uten. 

Hjemme, på dag, natt og på trening bruker jeg sports-bh eller yoga-topper. De vaskes etter trening eller etter et par dagers bruk. 

Anonymkode: 6f343...59a

Skrevet

Hæ? Jeg kan da umulig være den eneste som vasker bh'en sjelden? 😅

Jeg bruker bare bh noen timer hver dag da. Jeg vasker den når det trengs.  Samme med olabukser. 

Anonymkode: 36197...cb8

Skrevet

Etter hver dusj, tar alltid på meg helt rene klær fra topp til tå når jeg har dusjet 🙂

Anonymkode: 14baf...533

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har to favoritter jeg bytter på. Sort og hvit. Vaskes i helga. Så i gjennomsnitt 3-4 dager hver. 

Men jeg bruker bare bh når jeg er ute av huset da, den tas av og henges på en knagg med en gang jeg kommer hjem. Sover også uten. 

Hjemme, på dag, natt og på trening bruker jeg sports-bh eller yoga-topper. De vaskes etter trening eller etter et par dagers bruk. 

Anonymkode: 6f343...59a

"Sover også uten". Er det noen som sover med bh da? Det er jo fryktelig ubehagelig å sove i den. Ikke så veldig behagelig å ha den på heller når jeg tenker meg om... Godt å få tatt den av etter en arbeidsdag.

Skrevet

Elsker å gå uten BH, har faste passe store bryster og ikke altfor store brystvorter så går gjerne uten dersom genseren /skjorten er litt tykkere i stoffet. Men BH bruker jeg max 3 dager før den vaskes. Etter jobb maks 2. Trening 1 gang.

Anonymkode: 94bbe...f6a

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Sover også uten". Er det noen som sover med bh da? Det er jo fryktelig ubehagelig å sove i den. Ikke så veldig behagelig å ha den på heller når jeg tenker meg om... Godt å få tatt den av etter en arbeidsdag.

Jeg sover med bh, og går aldri uten. Takler ikke å føle at brystene henger fritt. Har str d men faste og sprettne pupper. 

Anonymkode: 5bc0f...853

Skrevet
På 4.7.2019 den 8.44, Anonym bruker skrev:

Bytter bh hver dag.

Skrevet

Har str E. Klarer ikke å gå uten BH. Har 3 stk jeg bytter på + en litt slapp myk gammel BH jeg sover med. Vasker ca etter 3-4 dager.

Anonymkode: b34fa...f54

Skrevet

Skifter bh hver dag

Anonymkode: a44c4...35f

Skrevet

Ca hver 14 dag.

Anonymkode: a6a04...271

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...