Gå til innhold

«Hvorfor er du her hvis ikke du har barn?»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk spørsmål fra brukeren «Sug lut» om hvorfor jeg er her hvis ikke jeg har barn, som i at jeg ikke har noe her å gjøre når ikke jeg har barn. Jeg har lest reglene her tidligere og leste de nå igjen, men kan ikke se det står noe om at de som ikke har barn ikke kan være her. Er det slik at vi som ikke har barn ikke har noe her å gjøre?

Anonymkode: cb8a2...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg fikk spørsmål fra brukeren «Sug lut» om hvorfor jeg er her hvis ikke jeg har barn, som i at jeg ikke har noe her å gjøre når ikke jeg har barn. Jeg har lest reglene her tidligere og leste de nå igjen, men kan ikke se det står noe om at de som ikke har barn ikke kan være her. Er det slik at vi som ikke har barn ikke har noe her å gjøre?

Anonymkode: cb8a2...f0b

De som vil kan være her (såfremt man følger reglene), men størstedelen av medlemsmassen er nok mødre og fedre da det er et forum som er tilknyttet foreldre og barn bladet hos Egmont, og de som ikke faller innunder disse betegnelse ofte frekventerer på andre forum som Kvinneguiden eller diskusjon.no. Men forumet er åpent for alle, og å ha barn er ikke ett kriterie.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Admin skrev:

De som vil kan være her (såfremt man følger reglene), men størstedelen av medlemsmassen er nok mødre og fedre da det er et forum som er tilknyttet foreldre og barn bladet hos Egmont, og de som ikke faller innunder disse betegnelse ofte frekventerer på andre forum som Kvinneguiden eller diskusjon.no. Men forumet er åpent for alle, og å ha barn er ikke ett kriterie.

Admin

I alle dager hva er det for et svar. Dere har jo flere forum som er for prøvere, og mange av de har ikke barn enda.  Dere har jo forum som donorforum, adopteringsforum. Dere har jo forum for ufrivillig barnløse.

Anonymkode: ed1b6...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager hva er det for et svar. Dere har jo flere forum som er for prøvere, og mange av de har ikke barn enda.  Dere har jo forum som donorforum, adopteringsforum. Dere har jo forum for ufrivillig barnløse.

Anonymkode: ed1b6...013

Beklager om du oppfatter det slik, men forumet ligger altså under bladet foreldre og barn som nettopp tar for seg barseltid og barn i alderen 0-6 år.

https://www.klikk.no/produkthjemmesider/foreldreogbarn

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Beklager om du oppfatter det slik, men forumet ligger altså under bladet foreldre og barn som nettopp tar for seg barseltid og barn i alderen 0-6 år.

https://www.klikk.no/produkthjemmesider/foreldreogbarn

Admin

På 10.10.2019 den 0.18, Anonym bruker skrev:

Lagt merke til dette underforumet? https://forum.klikk.no/foreldre/forum/5392-skolebarn-og-ungdom/

Anonymkode: a1309...d45

 

 

 

La du merke til hva Admin skrev lengre opp? 

Anonymkode: b7801...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...