Gå til innhold

Lommepenger i Polen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min skal en uke til Polen sammen med en kamerat og familien hans. Skal sende med han lommepenger men aner ikke hva ting koster der nede. Noen som vet? Holder det med 1000 norske kroner som de veksler der nede eller mer/mindre?? 

Regner med at de holder alt av mat og sånn men greit med egne penger hvis han vil kjøpe seg noe:) 

Anonymkode: 679dd...ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min skal en uke til Polen sammen med en kamerat og familien hans. Skal sende med han lommepenger men aner ikke hva ting koster der nede. Noen som vet? Holder det med 1000 norske kroner som de veksler der nede eller mer/mindre?? 

Regner med at de holder alt av mat og sånn men greit med egne penger hvis han vil kjøpe seg noe:) 

Du må avklare om de tenker å dekke mat og inngangsbilletter osv. Er det snakk om kun lommepenger han behøver, så holder nok 1000.

Anonymkode: d08fb...613

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo spørre først hva de dekker og hva han trenger penger til. Ikke bare regn med, det kan blir kleint hvis dere regner med helt forskjellige ting

Anonymkode: f1083...004

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Om han har kort er det jo bare å overføre om det blir lite.

Jeg synes 1000 kr var veldig lite. Mat og drikke er riktignok billig i Polen, men om han vil kjøpe seg noe annet så går 1000 kr fort. 

Anonymkode: ad015...78d

Skrevet

Jeg ville ringt mammaen til kameraten og blitt enig om hva dere skal betale for mat, inngangspenger, is osv som kjøpes felles. Den summen dere blir enige om hadde jeg vipset rett til henne.

Så hadde gutten fått penger på kortet sitt til lommepenger. 1000 kr er nok i massevis om det bare skal dekke is, brus og kanskje et par t-skjorter eller noe.

Anonymkode: 445d8...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...