Anonym bruker Skrevet 3. juli 2019 #1 Skrevet 3. juli 2019 Sønnen min skal en uke til Polen sammen med en kamerat og familien hans. Skal sende med han lommepenger men aner ikke hva ting koster der nede. Noen som vet? Holder det med 1000 norske kroner som de veksler der nede eller mer/mindre?? Regner med at de holder alt av mat og sånn men greit med egne penger hvis han vil kjøpe seg noe:) Anonymkode: 679dd...ab0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2019 #2 Skrevet 3. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min skal en uke til Polen sammen med en kamerat og familien hans. Skal sende med han lommepenger men aner ikke hva ting koster der nede. Noen som vet? Holder det med 1000 norske kroner som de veksler der nede eller mer/mindre?? Regner med at de holder alt av mat og sånn men greit med egne penger hvis han vil kjøpe seg noe:) Anonymkode: 679dd...ab0 Du må avklare om de tenker å dekke mat og inngangsbilletter osv. Er det snakk om kun lommepenger han behøver, så holder nok 1000. Anonymkode: d08fb...613
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2019 #3 Skrevet 3. juli 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min skal en uke til Polen sammen med en kamerat og familien hans. Skal sende med han lommepenger men aner ikke hva ting koster der nede. Noen som vet? Holder det med 1000 norske kroner som de veksler der nede eller mer/mindre?? Regner med at de holder alt av mat og sånn men greit med egne penger hvis han vil kjøpe seg noe:) Anonymkode: 679dd...ab0 Du må jo spørre først hva de dekker og hva han trenger penger til. Ikke bare regn med, det kan blir kleint hvis dere regner med helt forskjellige ting Anonymkode: f1083...004
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2019 #4 Skrevet 3. juli 2019 Hvor gammel er han da? Om han har kort er det jo bare å overføre om det blir lite. Jeg synes 1000 kr var veldig lite. Mat og drikke er riktignok billig i Polen, men om han vil kjøpe seg noe annet så går 1000 kr fort. Anonymkode: ad015...78d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2019 #5 Skrevet 3. juli 2019 Jeg ville ringt mammaen til kameraten og blitt enig om hva dere skal betale for mat, inngangspenger, is osv som kjøpes felles. Den summen dere blir enige om hadde jeg vipset rett til henne. Så hadde gutten fått penger på kortet sitt til lommepenger. 1000 kr er nok i massevis om det bare skal dekke is, brus og kanskje et par t-skjorter eller noe. Anonymkode: 445d8...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå