Gå til innhold

Flystrømper-får de jo ikke på!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte flystrømper, i butikken tok de tilogmed mål av leggene mine. Men prøver de nå, og får de jo ikke på! skal de virkelig være så sinnsykt trange at de knapt går på??

Anonymkode: df567...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan tar du de på, da?

Du må samle hele strømpen til et bet i hendene slik at bare stykket til tærne er fritt. Så stikker du tærne inn og trekker på strømpen mens du hele tiden strekker dem. Har du ikke strukket nok til å begynne med så må du gå tilbake og så strekke mer, for det går ikke å strekke etter at du er ferdig. Hver cm må strekkes idet den tas på. Kan være litt teknikk å få dem over ankelen første gang, men det får du nok til om du gjør det riktig.

Anonymkode: 08be2...a58

Skrevet

Bruk oppvaskhansker på hendene når du tar de på. Gummien gir deg bedre grep. 

Anonymkode: fa162...42a

Skrevet

Ja, de er vanskelige å få på. Gjør som beskrevet over her. Lettere hvis du bruker gummihansker. Jeg måtte ha hjelp fra samboern til å få den over hælen og ankelen da jeg hadde hatt åreknuteoperasjon for noen mnd siden, men det var klasse 2 altså. 

Anonymkode: d6c18...797

Skrevet

Du må ta det på om morgenen før du reiser, går rundt, kjører bil o.l. Når bena har vært i minst bruk annet enn en dusj og toalettbesøk. Hjelper også å ha pute under bena natten før og spise vanndrivende ting som ananas og drue. Jeg måtte ha større størrelse enn de målte til. Hal og dra!

Anonymkode: 7f844...058

Skrevet

Får prøve igjen i morgen 😂 det er til bruk for flyreise pga jeg får hovne bein når jeg flyr.. men må jo være veldig ubehagelig å ha på i 12 timer på flyreise?? De er jo sinnsykt trange! 

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får prøve igjen i morgen 😂 det er til bruk for flyreise pga jeg får hovne bein når jeg flyr.. men må jo være veldig ubehagelig å ha på i 12 timer på flyreise?? De er jo sinnsykt trange! 

Ja, de er litt ubehagelige (spesielt ved anklene). Alternativet er så mye mye verre så derfor er de et godt alternativ. Beina mine ser fortsatt grusomme ut etter at jeg tar dem av, men det er ikke noe annet som er bedre. Du venner deg til dem etterhvert, men om du ikke får dem på deg i morgen tidlig må du rett og slett ha en eller to størrelser større. 

Anonymkode: 7f844...058

Skrevet

Nå spør jeg kanskje dumt (jeg er ikke HI), men hvordan vet man at de ikke er FOR stramme? Altså kan det være farlig hvis de er for stramme og man skal ha de på feks 12 timer i strekk?

Anonymkode: cfa74...4a3

Skrevet

Om det er tatt mål er du nok trygg. Etter skonummer skulle jeg hatt str M, men leggomkrets tilsier XL. Har trent og gått ned fra 25 til 21 i BMI, og resultatet er tjukkere legger enn noen sinne. Men med rette størrelsen på reisestrømpene føler jeg meg relativt trygg på at ting er som de skal, selv om jeg slet med å få de på til jeg lærte teknikken.

Anonymkode: fb35f...c04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...