Gå til innhold

Går du/dere naken hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Er nok mest fordi jeg fryser så lett. Det skal være tropisk for at jeg skal orke å gå naken. Har ikke problemer med nakenhet for det. 

Anonymkode: 6f3a4...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bor altfor tettbygd 😂

Anonymkode: 04f08...58b

Skrevet

Fra bad og småærender til kjøkkenet om

morgenen går jeg naken. Men ellers tar jeg på meg noe. Mest fordi jeg blir så lett kald og har så store vindusflater mot naboene. Tenker det er best å skåne dem fra min skrukkete mammakropp. 

Anonymkode: 5782a...8b2

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Er deilig å befriende å kunne gå naken hjemme i blant. Kan tuste rundt en hel dag naken, ofte nå om sommeren. Hva med dere andre her?🙂

Anonymkode: 956f5...daf

Nei :) men i senga :)

Anonymkode: b1a0c...674

Skrevet

Er så vondt når eg trakkar på puppane og sette hengemagen fast i brødskuffa... Også likar eg ikkje gardiner for glasa og har få, men nære naboar. Sååå i eit anna liv kunne eg nok gjort det, men forholda ligg ikkje til rett for å seie det slik. Folk er heller ikkje spesielt flinke til å bruke ringeklokka. Det trivst eg godt med, sidan eg er påkledt og anstendig. 

Anonymkode: 13395...59e

Skrevet

Off, nei, æsj. 

Kaldt, og ubehagelig, det er mulig for naboer å se inn, og, æsj nei. Og dessuten har jeg unger.... synes ikke 4 åringen, 10 åringen og 13 åringen trenger å se meg gå rundt naken, ligge naken i sofaen osv.

Anonymkode: a5603...5d7

Skrevet

Jeg soler meg iført kun en G-streng, så det er vel tilnærmet naken. 

Anonymkode: 5c4a7...87c

Skrevet

Haha, jeg lurer på hva 15-åringen hadde sagt om han kom valsende inn i stua og fant mamma naken i sofaen ;)

For ikke å snakke om 18-åringens kompiser/venninner. Jeg finner stadig en "fremmed" ungdom på kjøkkenet mitt som bare skal hente et glass, varme en pizza eller hva det nå måtte være, de hadde nok fått bakoversveis om jeg kom gående helt naken.

Anonymkode: bca65...e12

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Haha, jeg lurer på hva 15-åringen hadde sagt om han kom valsende inn i stua og fant mamma naken i sofaen ;)

For ikke å snakke om 18-åringens kompiser/venninner. Jeg finner stadig en "fremmed" ungdom på kjøkkenet mitt som bare skal hente et glass, varme en pizza eller hva det nå måtte være, de hadde nok fått bakoversveis om jeg kom gående helt naken.

Anonymkode: bca65...e12

Spørs om ikke det hadde blitt mye pizzasteking etterhvert 😂

Anonymkode: c2e3d...2f7

Skrevet

Mannen og jeg har nakenkvelder når vi har huset for oss selv vi🤗 

Vi er ellers ganske avslappet når det gjelder kropp og nakenhet, men vi sprader ikke når det er barn hjemme. Vi sover naken også.

Anonymkode: ff3c0...6a5

Skrevet

Jeg sover enten naken eller i truse. Står opp og går naken til badet. Går gjerne innom kjøkkenet og skrur på kaffemaskinen også. 

Når jeg har dusjet står jeg enten naken med er håndkle på hodet, eller med et håndkle rundt kroppen, mens jeg er på badet og steller meg. Hvis andre i familien er på badet samtidig tar jeg håndkle rundt meg, eller kler på meg  

Går naken tilbake på rommet, hvor jeg kler meg. 

Hvis jeg dusjer på ettermiddag eller kveld kan jeg gjenta ca samme rutine. 

Men jeg kler aldri av meg for å være naken hjemme (bortsett fra i forbindelse med sex). Lager ikke mat, ser på tv eller støvsuger naken. Ungene ser meg av og til naken på vei mellom bad og soverom, eller når de er på badet mens jeg står i dusjen eller ligger i badekaret, men ellers slipper de å forholde seg til meg naken. 

Anonymkode: fa71f...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...