Gå til innhold

Jeg er snart ferdig utdannet som barnehagelærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vurderer å ta en master, hvilke muligheter finnes i Oslo, bortsett fra spesped? Jeg vurderer å søke styrerjobber etterhvert.

Anonymkode: 7289c...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! ☺️ Hvilken pedagogikk er den favorittpedagogikk? Montessori går jeg ut fra?

Anonymkode: c98dd...935

Skrevet

Jeg tenker at noe innen ledelse og økonomi kunne være lurt dersom du ønsker å bli styrer. Ledelseskunnskap er sterkt undervurdert både i barnehager og helsevesen, synes jeg. 

Anonymkode: 3fad6...153

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at noe innen ledelse og økonomi kunne være lurt dersom du ønsker å bli styrer. Ledelseskunnskap er sterkt undervurdert både i barnehager og helsevesen, synes jeg. 

Man må vel ha styrerutdanning for å være styrer nå.

Anonymkode: 54f06...23c

Skrevet

Et enkelt googelsøk, så kom det opp. 

Beste måten å finne ut av ting på, er vel å snakke med de på skolen hvor du studerer nå. Det er vel uansett for seint å søke må for opptak til høsten, men det er som regel å foretrekke med litt praksis før man begir seg ut på en master. 

Og til deg over meg her.... Hva snakket du om? Favorittpedagogikk? Og Montesorri? 

Screenshot_20190702-223216.jpg

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man må vel ha styrerutdanning for å være styrer nå.

Nei, det må man helt klart ikke. Jeg jobber i helsevesenet selv, men har hele syv venner som jobber i barnehage, hvorav fem av de er styrere. Ingen av de fem har styrerutdanning. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det må man helt klart ikke. Jeg jobber i helsevesenet selv, men har hele syv venner som jobber i barnehage, hvorav fem av de er styrere. Ingen av de fem har styrerutdanning. 

Ok. Da er det bare kjeden jeg jobber i som krever det da

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanskelig å kreve når en må ha jobb som styrer for å få opptak. En ønsket kvalifikasjon i en utlysning er ikke et krav.

Anonymkode: e8bd1...f28

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snodig med tanke på at du må jobbe som styrer/assisterende styrer for å komme inn på studiet. 

Skrevet
5 minutter siden, EnDansPåRoser skrev:

Snodig med tanke på at du må jobbe som styrer/assisterende styrer for å komme inn på studiet. 

Hun var styrer, hadde vært det i flere år når hun tok etterutdanningen

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanskelig å kreve når en må ha jobb som styrer for å få opptak. En ønsket kvalifikasjon i en utlysning er ikke et krav.

Anonymkode: e8bd1...f28

Hun måtte i hvert fall ta det

Skrevet

Da hadde hun jo ikke styrerutdanning når hun ble styrer for første gang. Pga dette kravet til opptak på studiet, er det ikke mulig å legge det å ha styrerutdanning som et krav til jobben.

Skrevet
1 minutt siden, EnDansPåRoser skrev:

Da hadde hun jo ikke styrerutdanning når hun ble styrer for første gang. Pga dette kravet til opptak på studiet, er det ikke mulig å legge det å ha styrerutdanning som et krav til jobben.

Snakk om å vri og vende på det jeg skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...