Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Og vurderer å ta en master, hvilke muligheter finnes i Oslo, bortsett fra spesped? Jeg vurderer å søke styrerjobber etterhvert. Anonymkode: 7289c...d9a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Gratulerer! ☺️ Hvilken pedagogikk er den favorittpedagogikk? Montessori går jeg ut fra? Anonymkode: c98dd...935
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Jeg tenker at noe innen ledelse og økonomi kunne være lurt dersom du ønsker å bli styrer. Ledelseskunnskap er sterkt undervurdert både i barnehager og helsevesen, synes jeg. Anonymkode: 3fad6...153
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at noe innen ledelse og økonomi kunne være lurt dersom du ønsker å bli styrer. Ledelseskunnskap er sterkt undervurdert både i barnehager og helsevesen, synes jeg. Anonymkode: 3fad6...153 Man må vel ha styrerutdanning for å være styrer nå. Anonymkode: 54f06...23c
EnDansPåRoser Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Et enkelt googelsøk, så kom det opp. Beste måten å finne ut av ting på, er vel å snakke med de på skolen hvor du studerer nå. Det er vel uansett for seint å søke må for opptak til høsten, men det er som regel å foretrekke med litt praksis før man begir seg ut på en master. Og til deg over meg her.... Hva snakket du om? Favorittpedagogikk? Og Montesorri?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man må vel ha styrerutdanning for å være styrer nå. Anonymkode: 54f06...23c Nei, det må man helt klart ikke. Jeg jobber i helsevesenet selv, men har hele syv venner som jobber i barnehage, hvorav fem av de er styrere. Ingen av de fem har styrerutdanning. Anonymkode: 3fad6...153
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det må man helt klart ikke. Jeg jobber i helsevesenet selv, men har hele syv venner som jobber i barnehage, hvorav fem av de er styrere. Ingen av de fem har styrerutdanning. Anonymkode: 3fad6...153 Ok. Da er det bare kjeden jeg jobber i som krever det da Anonymkode: 54f06...23c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Da er det bare kjeden jeg jobber i som krever det da Anonymkode: 54f06...23c Vanskelig å kreve når en må ha jobb som styrer for å få opptak. En ønsket kvalifikasjon i en utlysning er ikke et krav. Anonymkode: e8bd1...f28
EnDansPåRoser Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Da er det bare kjeden jeg jobber i som krever det da Anonymkode: 54f06...23c Snodig med tanke på at du må jobbe som styrer/assisterende styrer for å komme inn på studiet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 5 minutter siden, EnDansPåRoser skrev: Snodig med tanke på at du må jobbe som styrer/assisterende styrer for å komme inn på studiet. Hun var styrer, hadde vært det i flere år når hun tok etterutdanningen Anonymkode: 54f06...23c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vanskelig å kreve når en må ha jobb som styrer for å få opptak. En ønsket kvalifikasjon i en utlysning er ikke et krav. Anonymkode: e8bd1...f28 Hun måtte i hvert fall ta det Anonymkode: 54f06...23c
EnDansPåRoser Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 Da hadde hun jo ikke styrerutdanning når hun ble styrer for første gang. Pga dette kravet til opptak på studiet, er det ikke mulig å legge det å ha styrerutdanning som et krav til jobben.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, EnDansPåRoser skrev: Da hadde hun jo ikke styrerutdanning når hun ble styrer for første gang. Pga dette kravet til opptak på studiet, er det ikke mulig å legge det å ha styrerutdanning som et krav til jobben. Snakk om å vri og vende på det jeg skriver. Anonymkode: 54f06...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå