Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Fikk habituell abort diagnosen for noen år siden. Fant ingen 'feil' med meg. Nå har jeg ny mann. Er diagnosen fortsatt 'gyldene'? Noen som vet? Anonymkode: 611bf...975
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Jeg fikk beskjed for en del år tilbake at de begynner "på nytt" med hver mann, dvs. at jeg måtte ha tre aborter med neste før de satte samme. Hvis det samme gjelder nå så hadde jeg gått privat med det samme om dere ønsker barn! Anonymkode: a3fb9...18b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Her fulgte det meg, det var jo min kropp det gjaldt selv om de aldri fant årsaken. Så med ny mann fikk jeg tett oppfølging når vi planla barn. For å bidra positivt, vi fikk to velskapte barn på rappen og helt uten komplikasjoner i svangerskapet. Anonymkode: efc7c...959
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Etter hva jeg forstod når vi ble utredet var det at siden de ikke fant noen feil ville jeg ha måtte begynne på nytt dersom jeg fant en ny mann. Hadde de funnet en feil hos meg hadde jeg ikke måttet det. Anonymkode: 4a67f...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå