Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Jeg vet det er vanskelig damer, men kan vi ikke forsøke å holde oss til tema og ikke hate hverandre? Dette er ikke ment for å krenke noen eller at noen skal grine. Det er bare ment for å se hva folk tenker om hvilken ferie man velger kontr hvem man er i hverdagen. Så... Hva mener du er prototypen på: familien som alltid er på campingen og har vogn med spikertelt? Familien som reiser over alt med telt og «glamper»? Familien som reiser på teltturer og ikke «glamper», men bare telter helt vanlig? Familien som reiser på hytta med 5 soverom, balkong, utsikt og 2 bad? Familien som reiser på hytta- en ettroms med utedass? Familien som reiser til «sydlige strøk», til leiligheten de eier der? Familien som reiser til «sydlige strøk», og har badeferie? Familen som reiser til Afrika på safari? Anonymkode: 6a534...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Ehhh, jeg synes innlegget ditt legger opp til bare negativ debatt og beskrivelser jeg da Anonymkode: e7278...127
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ehhh, jeg synes innlegget ditt legger opp til bare negativ debatt og beskrivelser jeg da Anonymkode: e7278...127 Hvorfor? Jeg kjenner minst en i hver av gruppene. alle ålreite folk. Anonymkode: 6a534...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Hva vil du egentlig med denne tråden? Hvorfor har du behov for å sette andre i bås? For en rar ide. Anonymkode: a0389...0cb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Vi er familien som alltid reiser til feriesenter i Danmark. Spent på hvilken kategori vi havner i. Anonymkode: ef0a1...706
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er familien som alltid reiser til feriesenter i Danmark. Spent på hvilken kategori vi havner i. Anonymkode: ef0a1...706 En familie som liker å reise kort, men likevel langt nok. Liker å lage maten selv, gå turer, kanskje sykle turer. Har funnet et sted de liker og ønsker å reise tilbake til. I hverdagen: en travel familie, aktive med idrett og turer i helgene. Også her sykkelturer. Anonymkode: 6a534...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva vil du egentlig med denne tråden? Hvorfor har du behov for å sette andre i bås? For en rar ide. Anonymkode: a0389...0cb Mer at jeg tenker at de fleste setter folk i feil bås. Anonymkode: 6a534...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå