Gå til innhold

Hva kan drømmer betyd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømte i natt om en mamma med 3 barn, hun skulle hente de på skolen,men fant ikke det 3 barnet, så hun lete panisk rundt og fant han til slutt drept med avskåret hode og så var det en dame som var drept som satt ved et tre, hun var også uten hode, da våknet jeg og var gjennom svett.

 

Betyr slike drømmer noe? prøver den og advare meg at jeg kommer til og miste noen, eller er det bare Mareritt ? Klarer ikke stoppe og tenke på det, gjør meg sikkelig opprørt

Anonymkode: a34cc...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor var du i drømmen? Snakket du med damen? Så du henne eller var det som å leseen bok de du selv er utenforstående?

Har du barn selv? Kjente du stedet? Hvem var damen uten hode?

Anonymkode: b91ab...afc

Skrevet

Det var bare en drøm. Heldigvis. 

Anonymkode: 6e11a...e66

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hvor var du i drømmen? Snakket du med damen? Så du henne eller var det som å leseen bok de du selv er utenforstående?

Har du barn selv? Kjente du stedet? Hvem var damen uten hode?

Anonymkode: b91ab...afc

var et helt fremmende sted. Nei var ikke der i hele tatt. føltes bare så ekte ut, men var kun i hjernen.

Har et barn.  hun var ikke kjent for meg

Anonymkode: a34cc...f72

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Det var bare en drøm. Heldigvis. 

Anonymkode: 6e11a...e66

Ja, håper virkelig det

Anonymkode: a34cc...f72

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, håper virkelig det

Anonymkode: a34cc...f72

Selvfølgelig var det det

Anonymkode: 6e11a...e66

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Selvfølgelig var det det

Anonymkode: 6e11a...e66

ja ,er vel mest på filmer, drømmer kan bli virkelig

Anonymkode: a34cc...f72

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ja ,er vel mest på filmer, drømmer kan bli virkelig

Anonymkode: a34cc...f72

Kun på film

Anonymkode: 6e11a...e66

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg drømte i natt om en mamma med 3 barn, hun skulle hente de på skolen,men fant ikke det 3 barnet, så hun lete panisk rundt og fant han til slutt drept med avskåret hode og så var det en dame som var drept som satt ved et tre, hun var også uten hode, da våknet jeg og var gjennom svett.

 

Betyr slike drømmer noe? prøver den og advare meg at jeg kommer til og miste noen, eller er det bare Mareritt ? Klarer ikke stoppe og tenke på det, gjør meg sikkelig opprørt

Anonymkode: a34cc...f72

Jeg drømte også om folk i natt, det vil si det var mine barn og en gjeng med mennesker. De ble jaget av en løve, inn i et hus, og mange ble drept. 

Anonymkode: 74e6c...a08

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

var et helt fremmende sted. Nei var ikke der i hele tatt. føltes bare så ekte ut, men var kun i hjernen.

Har et barn.  hun var ikke kjent for meg

Anonymkode: a34cc...f72

Da tror jeg drømmen er en reaksjon på at du føler deg hjelpesløs i en eller annen sammenheng. Har du ansvar for noe som du føler du har mistet kontrollen over? Det kan være mennesker, dyr, jobb, prosjekter eller noe annet.

Hva har du i livet som du føler sterkt ansvar for?

Anonymkode: b91ab...afc

Skrevet

Jeg kan drømme sånne drømmer etter å ha sett criminal minds og slikt 😉🙂

Anonymkode: a5545...607

Skrevet
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg kan drømme sånne drømmer etter å ha sett criminal minds og slikt 😉🙂

Anonymkode: a5545...607

sett en del grøssere i det siste, kanskje det som har trigget det, så hostel blant annet

Anonymkode: a34cc...f72

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Da tror jeg drømmen er en reaksjon på at du føler deg hjelpesløs i en eller annen sammenheng. Har du ansvar for noe som du føler du har mistet kontrollen over? Det kan være mennesker, dyr, jobb, prosjekter eller noe annet.

Hva har du i livet som du føler sterkt ansvar for?

Anonymkode: b91ab...afc

sønnen, jobben og mange venner, har en del venner som sliter fortiden

Anonymkode: a34cc...f72

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

sønnen, jobben og mange venner, har en del venner som sliter fortiden

Anonymkode: a34cc...f72

Jeg tror drømmen betyr at du er grunnleggende redd for at noen av dem du føler ansvar for skal få ddt veldig vondt og rote seg bort i vanskeligheter som bare vil fortsette å vokse. Drømmen kan være en måte å trene på å distansere deg. Du øver på å ikke godta at dette ikke er ditt ansvar. Uansett hvor grusomt det måtte være er det ikke din skyld. Det er ikke noe du kan gjøre for å hindre det i å skje og det er ikke deg det vil skade.

Anonymkode: b91ab...afc

Skrevet

Tenker at drømmen betyr at du er redd for å miste kontroll, ja. Som en annen også er innpå. 

Miste overblikk, rett og slett. 

Anonymkode: e35eb...d25

Skrevet

Tusen takk begge 2 for svar. stemmer nok litt det.

Får jo dårlig samvittighet over for de vennene som sliter og spør pent om hjelp,men har ikke mulighet og hjelpe hver gang, det føles så vondt

Anonymkode: a34cc...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...