Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Jeg drømte i natt om en mamma med 3 barn, hun skulle hente de på skolen,men fant ikke det 3 barnet, så hun lete panisk rundt og fant han til slutt drept med avskåret hode og så var det en dame som var drept som satt ved et tre, hun var også uten hode, da våknet jeg og var gjennom svett. Betyr slike drømmer noe? prøver den og advare meg at jeg kommer til og miste noen, eller er det bare Mareritt ? Klarer ikke stoppe og tenke på det, gjør meg sikkelig opprørt Anonymkode: a34cc...f72
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Hvor var du i drømmen? Snakket du med damen? Så du henne eller var det som å leseen bok de du selv er utenforstående? Har du barn selv? Kjente du stedet? Hvem var damen uten hode? Anonymkode: b91ab...afc
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Det var bare en drøm. Heldigvis. Anonymkode: 6e11a...e66
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Hvor var du i drømmen? Snakket du med damen? Så du henne eller var det som å leseen bok de du selv er utenforstående? Har du barn selv? Kjente du stedet? Hvem var damen uten hode? Anonymkode: b91ab...afc var et helt fremmende sted. Nei var ikke der i hele tatt. føltes bare så ekte ut, men var kun i hjernen. Har et barn. hun var ikke kjent for meg Anonymkode: a34cc...f72
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Det var bare en drøm. Heldigvis. Anonymkode: 6e11a...e66 Ja, håper virkelig det Anonymkode: a34cc...f72
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, håper virkelig det Anonymkode: a34cc...f72 Selvfølgelig var det det Anonymkode: 6e11a...e66
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 2 minutes ago, Anonym bruker said: Selvfølgelig var det det Anonymkode: 6e11a...e66 ja ,er vel mest på filmer, drømmer kan bli virkelig Anonymkode: a34cc...f72
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: ja ,er vel mest på filmer, drømmer kan bli virkelig Anonymkode: a34cc...f72 Kun på film Anonymkode: 6e11a...e66
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg drømte i natt om en mamma med 3 barn, hun skulle hente de på skolen,men fant ikke det 3 barnet, så hun lete panisk rundt og fant han til slutt drept med avskåret hode og så var det en dame som var drept som satt ved et tre, hun var også uten hode, da våknet jeg og var gjennom svett. Betyr slike drømmer noe? prøver den og advare meg at jeg kommer til og miste noen, eller er det bare Mareritt ? Klarer ikke stoppe og tenke på det, gjør meg sikkelig opprørt Anonymkode: a34cc...f72 Jeg drømte også om folk i natt, det vil si det var mine barn og en gjeng med mennesker. De ble jaget av en løve, inn i et hus, og mange ble drept. Anonymkode: 74e6c...a08
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: var et helt fremmende sted. Nei var ikke der i hele tatt. føltes bare så ekte ut, men var kun i hjernen. Har et barn. hun var ikke kjent for meg Anonymkode: a34cc...f72 Da tror jeg drømmen er en reaksjon på at du føler deg hjelpesløs i en eller annen sammenheng. Har du ansvar for noe som du føler du har mistet kontrollen over? Det kan være mennesker, dyr, jobb, prosjekter eller noe annet. Hva har du i livet som du føler sterkt ansvar for? Anonymkode: b91ab...afc
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 Jeg kan drømme sånne drømmer etter å ha sett criminal minds og slikt 😉🙂 Anonymkode: a5545...607
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 15 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg kan drømme sånne drømmer etter å ha sett criminal minds og slikt 😉🙂 Anonymkode: a5545...607 sett en del grøssere i det siste, kanskje det som har trigget det, så hostel blant annet Anonymkode: a34cc...f72
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Da tror jeg drømmen er en reaksjon på at du føler deg hjelpesløs i en eller annen sammenheng. Har du ansvar for noe som du føler du har mistet kontrollen over? Det kan være mennesker, dyr, jobb, prosjekter eller noe annet. Hva har du i livet som du føler sterkt ansvar for? Anonymkode: b91ab...afc sønnen, jobben og mange venner, har en del venner som sliter fortiden Anonymkode: a34cc...f72
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #14 Skrevet 2. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: sønnen, jobben og mange venner, har en del venner som sliter fortiden Anonymkode: a34cc...f72 Jeg tror drømmen betyr at du er grunnleggende redd for at noen av dem du føler ansvar for skal få ddt veldig vondt og rote seg bort i vanskeligheter som bare vil fortsette å vokse. Drømmen kan være en måte å trene på å distansere deg. Du øver på å ikke godta at dette ikke er ditt ansvar. Uansett hvor grusomt det måtte være er det ikke din skyld. Det er ikke noe du kan gjøre for å hindre det i å skje og det er ikke deg det vil skade. Anonymkode: b91ab...afc
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #15 Skrevet 2. juli 2019 Tenker at drømmen betyr at du er redd for å miste kontroll, ja. Som en annen også er innpå. Miste overblikk, rett og slett. Anonymkode: e35eb...d25
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2019 #16 Skrevet 3. juli 2019 Tusen takk begge 2 for svar. stemmer nok litt det. Får jo dårlig samvittighet over for de vennene som sliter og spør pent om hjelp,men har ikke mulighet og hjelpe hver gang, det føles så vondt Anonymkode: a34cc...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå