Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har skrevet her før, om min mann som har fått MS. Tenkte å skrive en siste gang. Jeg fikk så mye god støtte når jeg var langt nede like etter at han/vi fikk diagnosen. Jeg var livredd og så bare svart på det. Nå har det gått noen uker, og ting har falt litt på plass. Og det er en helt merkelig opplevelse. Det er akkurat som om vi har fått en helt ny styrke og energi i forholdet. Det handler om at vi SER hverandre for første gang på lenge. Vi får mer ut av dagene, de gode stundene blir sterkere, vi går lange turer hver dag og snakker i timevis. Jeg kan ikke huske sist vi to gjorde det igrunn. Så nå føler jeg meg rustet til å takle det som måtte komme. Legen sier, som mange her inne sa, at mange lever med denne sykdommen uten at andre kan se det på dem. Det kan være at min mann blir en av dem. Blir han en av dem som trenger hjelp, så har han meg.. Tusen takk for gode kommentarer i den første tiden, dersom noen av dere som leser her svarte i den andre tråden Ha en nydelig sommer, og nyt hvert øyeblikk - sånn på ordentlig ❤️ Anonymkode: 58f8f...83d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Det høres ut som om at dere er heldige som har hverandre 🧡 Håper dere får en fin sommer Anonymkode: 327c3...3fd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Det er jo litt sånn med mange par at det trenger ett sjokk for å nøste litt opp i hverdagen. Har vert bort i det samme faktisk at man for ett helt annet forhold til hverandre Anonymkode: e5ea4...201
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo litt sånn med mange par at det trenger ett sjokk for å nøste litt opp i hverdagen. Har vert bort i det samme faktisk at man for ett helt annet forhold til hverandre Anonymkode: e5ea4...201 Ja, jeg tror det. Dagene bare går, man tar hverandre for gitt, man er lei av hverandre.. også får man et slag i trynet som gjør at realiteten av at man ikke er garantert å ha hverandre for alltid slår inn. Jeg tror på ingen måte at dette kommer til å bli en glossy ferd med «det førte oss sammen» som eneste konklusjon. Men jeg har store planer om å ta vare på hvert gode øyeblikk 😊 I og med at jeg er en ganske negativ katastrofetenker i utgangspunktet så er det en litt selsom opplevelse å tenke sånn rundt det. HI Anonymkode: 58f8f...83d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det høres ut som om at dere er heldige som har hverandre 🧡 Håper dere får en fin sommer Anonymkode: 327c3...3fd Tusen takk og i like så ❤️❤️❤️ HI Anonymkode: 58f8f...83d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Det er vel ofte slik, når man opplever slike store og alvorlige ting som påvirker forholdet, da vil det enten drive paret fra hverandre, eller det styrker forholdet. Det virker helt klart som om dere er i siste kategori, Hi Det at dere bryr dere om hverandre og dere greier å snakke så mye sammen, det gjør at dere tar vare på hverandre og ser hverandre. Og da greier dere dere! Jeg har tre vennepar som har vært gjennom lignende og som har fått et enda sterkere forhold etterpå. Felles for dem er at de har gjort som dere, virkelig pratet sammen, vært åpne og ærlige med hverandre om også de vanskelige tankene, vist respekt og omtanke for hverandre og hver eneste dag har de bevisst vist den andre at de setter pris på ektefellen. Kjenner noen andre par også, de gikk fra hverandre, for de greide aldri å snakke nok sammen, se hverandre i situasjonen, at begge blir sterkt påvirket, greide ikke lenger å vise omtanke. Så det virker som om dere gjør det rette, HI! Masse lykke til videre - nyt sommeren og hverandre Anonymkode: 0ad4a...959
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå