Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Hei. Er det noen som har forslag til feriested som kan passe for en voksen og jente på fem år? Mest femåringen da Hun har et søsken med store omsorgsbehov som nå endelig har fått avlastning og jeg skal derfor ha ferie med bare henne noen dager. Vi bor en halvtime med tog fra Oslo. Ser for meg et sted vi kan bo på hotell noen dager og være feks i badeland eller lekeland/park noen dager. Tenkte på Bø i sommerland, men det blir kanskje vel stort for henne? Noen som har andre gode tips. Ikke hunderfossen/lilleputthammer. Anonymkode: ed94e...e9f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Daftø er jo kjempefint for den alderen, over grensen til Sverige da, og jeg er usikker på hvordan det er å komme dit kollektivt. Anonymkode: 32f76...987
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Toget til Gøteborg og gå i Liseberg? De har et planetarium som også er kjempefint Anonymkode: bc3c2...a6d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Jeg har bil så vi kan kjøre. Jeg trodde Daftø bare var camping, men om de også har overnatting kan det være et fint alternativ. Det skal jeg sjekke. Kielferga er fin, men hadde litt lyst å være ute og gjerne noe bading Skal sjekke ut Liseberg også. Fikk helt jernteppe da jeg prøvde å komme på steder folk pleier å reise med barna sine 😂🙈 Tusen takk for tips. Anonymkode: ed94e...e9f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har bil så vi kan kjøre. Jeg trodde Daftø bare var camping, men om de også har overnatting kan det være et fint alternativ. Det skal jeg sjekke. Kielferga er fin, men hadde litt lyst å være ute og gjerne noe bading Skal sjekke ut Liseberg også. Fikk helt jernteppe da jeg prøvde å komme på steder folk pleier å reise med barna sine 😂🙈 Tusen takk for tips. Anonymkode: ed94e...e9f Daftø har ganske fine hytter, med eget bad Ungene elsker slike steder. Anonymkode: 32f76...987
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Daftø er kjempefint. Har eget tivoli og eget lite badeland utendørs. Fine hytter man kan bo i der også. Anonymkode: 96fe2...911
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 Kom til Vestfold et par dager, foldvik er kjempefint . Anonymkode: 29db8...37b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Hva med . daftø - lalandia - badeland i kristiansand dyrepark, de har og aqurama i sentrum + bystrand. - sørlandsbadet i Lyngdal Anonymkode: ec8ef...0b8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 Slår også et slag for Larvik. Foldvik er et eldorado for barn i den alderen. Teater på kruttårenet, minigolf i indre havn. Flott trampolinepark. Fine strender. Anonymkode: fb200...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå