Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Din erfaring med wiss air flyselskap? Det er snakk om en kort flytur. Anonymkode: f4e52...b10
Lille krøll Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Ha alle papirer i orden og finles all skrift så går det bra. Verre enn ryan air.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Wizz eller Swiss? Har flydd med begge. Swiss er bra, Wizz er helt OK. Et sted mellom Norwegian og Ryanair. Anonymkode: c3905...0ce
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Flydd mye med Wizz. Funker fint! Men ja, les NØYE bagasjeregler, og TA MÅL AV KOFFERTEN /BAGEN og sjekk at du er innafor det som følger med i billetten din, for her er de ofte nøye. Har sett mange måtte betale mye ekstra pga det. Kjip ekstrautgift! Anonymkode: 84eb1...e82
Espen10 Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Meget fornøyd! Fløy til Polen. Ingen problemer. En av de raskest voksende flyselskapene i Europa. Lavprisselskap som Norwegian.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå