Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 For bading og strandliv i hovedsak. Men jeg synes ofte det ser så «grått» ut der, sjelden sånn blå himmel man gjerne har i Europa. Skjønner det er varmt der, men er thailand fint sted for soling også? Anonymkode: 7c945...351
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 https://www.thaiguiden.no/weather/ Anonymkode: 91bbd...e1a
Lille krøll Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Var der i påsken. Kun for bad og strand. Elsket det. Masse sol, supervarmt og deilig i vannet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 Spørs jo om du drar i regntiden eller sommeren der. Mer grått nå ja da det et regntid. På vinteren her er det nydelig der. Bangkok er tåkete uansett pga forurensningen som ligger som et teppe over byen. Anonymkode: baa05...9ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 Vi pleier og reise til Thailand i julen, og da er det ikke mye grått. Anonymkode: 74f1a...7aa
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 På sommeren er været ofte grått da det er regntid. Men det regner ikke hele tiden og du kan fortsatt ligge på stranden selv om det er overskyet. Det er så varmt at det bare er godt med skyer og du blir faktisk brun også. Hvis du reiser på andre tider av året er det sol. Men da er det ofte så varmt at jeg klarer i alle fall ikke å ligge i solsteken. Må da ligge under en parasoll, så da er det like greit at det er skyet. Anonymkode: ea4db...a6f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 Hadde vært deilig med litt solbrun hud også tenkte jeg er det håp om det i september? Anonymkode: 7c945...351
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 nå er det regntid, hadde ventet til November/desember Anonymkode: 74000...dc0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Thailand er fantastisk. Jeg elsker Thailand, og har vært der mange ganger. Koh Samui er det stedet jeg likte best. Ikke reis på sommerstid. Sett deg inn i skikk og bruk før du reiser. Ser alt for mange turister som ikke evner å vise respekt for den thailandske kulturen, og det er ganske trist. Men, naturen, kulturen, menneskene, historien, og landet generelt er helt fantastisk❤️ Anbefaler på det sterkeste ❤️ Anonymkode: c9f02...091
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 Men husk at det er gjerne 35 grader og ekstrem sterk sol, så du holder ikke lenge på en solseng😅 Anonymkode: c9f02...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå