Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Noen som har erfaring med disse? Hjelper de for de som er plaget av sopp/ubalanse i skjeden? Anonymkode: 7d405...43b
amandine Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 Det aner jeg ikke, så du vil kanskje ikke ha min mening. Det jeg derimot vet er at menskopp hjelper, absolutt verdt forsøket.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 Akkurat nå, amandine skrev: Det aner jeg ikke, så du vil kanskje ikke ha min mening. Det jeg derimot vet er at menskopp hjelper, absolutt verdt forsøket. Har prøvd menskopp, tror det var to mensperioder før siste svangerskap. Men slet då innmari med å få den ut at jeg fikk nesten panikk! Hvor lang tid tar det før man får teket på dette da? Anonymkode: 7d405...43b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 De hjelper ikke, men om du må bruke tampong er disse de definitivt beste. Anonymkode: 72946...289
amandine Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har prøvd menskopp, tror det var to mensperioder før siste svangerskap. Men slet då innmari med å få den ut at jeg fikk nesten panikk! Hvor lang tid tar det før man får teket på dette da? Anonymkode: 7d405...43b Det går seg til etterhvert. Ikke sett den så høyt opp og bruk muskulaturen i skjeden til å presse den ut når du skal ha tak i den?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #6 Skrevet 1. juli 2019 29 minutter siden, amandine skrev: Det går seg til etterhvert. Ikke sett den så høyt opp og bruk muskulaturen i skjeden til å presse den ut når du skal ha tak i den? Hmm, får se om jeg gir det et nytt forsøk. Holder den seg på plass uansett hva man gjør? Feks svømmehall, hodestående yoga etc? Anonymkode: 7d405...43b
amandine Skrevet 1. juli 2019 #7 Skrevet 1. juli 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm, får se om jeg gir det et nytt forsøk. Holder den seg på plass uansett hva man gjør? Feks svømmehall, hodestående yoga etc? Anonymkode: 7d405...43b Jepp
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #8 Skrevet 1. juli 2019 Hvor kjøper man menskopp? Hvordan får du den ren igjen? Hvilken størrelse bruker du? Beklager dumme spørsmål.... Anonymkode: e0d46...bdd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #9 Skrevet 1. juli 2019 Jeg er enig. Den sitter på plass og holder tett uansett. For å få den ut må du presse, som om du må på do. Da kommer den nedover, slik at du får tak i bunnen av menskoppen i skjedeåpningen. Det er plundrete i begynnelsen, men det går seg til! Og ingen tampong er i nærheten av like bra. Anonymkode: c5d09...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå