Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått legetime alså...men

Jeg våknet opp en morgen stiv som pokker i alt av ledd,spesielt beina mine.De første dagene gjorde det vondt, men ikke sånn over seg vondt at jeg måtte smertestille meg🙈

Etter noen dager ble det værre.Hver morgen er jeg så stiv og har sinnsyke smerter i knær, lår,rumpe,skuldre,håndledd osv(likt fordelt på begge sider av kroppen)og jeg har vansker med å komme meg ut av senga.Får ikke til å sette meg ned på do/ta av sokkene den første våkne timen.

Jeg tar smertestillende slik at jeg kommer meg på jobb og det går seg til(fremdeles vondt, men klarer å ha normal gange når jeg går)

kommer hjem, setter meg ned 5 minutt-stokk stiv og hylende smerte!

Så hver gang jeg hviler stivner jeg!

Skjønner at det er meninga jeg skal jobbe og være aktiv hele tiden🙄

Noen som kanskje kjenner seg igjen eller har peiling på hva det kan være?

sykt plagsomt og vondt!

Anonymkode: 5c390...34a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vart en mnd.nå....

Skrevet

Velger å bumpe denne tråden opp i et håp om at noen har noen forslag/råd...enda ei stund til legetime😕

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Velger å bumpe denne tråden opp i et håp om at noen har noen forslag/råd...enda ei stund til legetime😕

Mitt råd er å ringe og få en før, evt en hastetime

Anonymkode: 699a4...803

Skrevet

Høres ut som meg da jeg fikk prolaps i ryggen. Gikk utover hele kroppen,kjente det helt ned i beina, kunne ikke kjøre bil, ikke kle meg selv, måtte ha hjelp til absolutt alt og det verste var å ligge sitte i ro. Så lenge jeg var i bevegelse, så var det levelig. Men for all del, dette kan jo være hva som helst. Bra du har fått legetime :) 

Anonymkode: cea49...093

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som meg da jeg fikk prolaps i ryggen. Gikk utover hele kroppen,kjente det helt ned i beina, kunne ikke kjøre bil, ikke kle meg selv, måtte ha hjelp til absolutt alt og det verste var å ligge sitte i ro. Så lenge jeg var i bevegelse, så var det levelig. Men for all del, dette kan jo være hva som helst. Bra du har fått legetime :) 

Anonymkode: cea49...093

Uff ja hørtes ille ut😕men hadde det vært prolaps i ryggen ville jeg vell kjent det i ryggen også?her starter det ved hoftekulene og ned i tillegg til armer....hmm

Skrevet

Kan det være bechterevs? Har hørt at man må trene hele tiden for ikke å bli stiv av den. 

Anonymkode: ecc8f...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...