Gå til innhold

Jeg burde klippet gresset og naboen bli sur

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er min oppgave å klippe den. Jeg ser naboen sin side av saken. De driter i all jordbær som er der, men jeg synes den skal få stå og bli til fler

Anonymkode: 4d519...98c

Jeg, jeg, jeg og enda mer jeg. Du har ønsker så da må naboen bare innrette seg etter det, fordi dine behov er jo det viktigste og må prioriteres. Er det virkelig slik du ønsker å fremstille deg selv?

Anonymkode: f8e25...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg, jeg, jeg og enda mer jeg. Du har ønsker så da må naboen bare innrette seg etter det, fordi dine behov er jo det viktigste og må prioriteres. Er det virkelig slik du ønsker å fremstille deg selv?

Antar at du ikke setter pris på markjordbær?

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er naboens behov viktigere enn hi's da? Er ikke han veldig meg, meg, meg? Hvorfor skal hans ønske trumfe hi's ønske?

Anonymkode: ac0fe...882

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antar at du ikke setter pris på markjordbær?

Jeg liker veldig godt markjordbær, og har mye på MIN eiendom, men skråningen som skiller min eiendom med naboens eiendom blir selvfølgelig klippet til tross for mye markjordbær da naboen ønsker det, og det er naboens eiendom.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er naboens behov viktigere enn hi's da? Er ikke han veldig meg, meg, meg? Hvorfor skal hans ønske trumfe hi's ønske?

Det er den som eier området sine behov som teller, og det er naboen som er eier området og ikke hi.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er den som eier området sine behov som teller, og det er naboen som er eier området og ikke hi.

Jeg eier den delen av tomten jeg også. Sedvane står ganske sterkt.

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker veldig godt markjordbær, og har mye på MIN eiendom, men skråningen som skiller min eiendom med naboens eiendom blir selvfølgelig klippet til tross for mye markjordbær da naboen ønsker det, og det er naboens eiendom.

Jeg har bare på denne delen av tomten min. Ingen andre steder

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan vel naboen klippe selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...