Gå til innhold

Prøvd i snart 3 år


Lilly1984

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 17.7.2019 den 11.28, Lilly1984 skrev:

29.03.84😊

Jeg la orakelkort med tidfesting, og først kom kortet «Juli» sammen med «1 måned» som da blir August. 

Så blandet jeg på nytt, og da ramlet kortet «August» ut. Så blandet jeg på nytt, og kortet «Sommer», falt ut. Så blandet jeg videre, og kortet «August» falt ut igjen. Da jeg så blandet videre, falt kortet «August» sammen med «1 år». Så, enten blir du gravid i august, eller så føder du i august. Uansett, så synes jeg vi skal konkludere med at august var relevant 😂

Anonymkode: ffa70...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

På 30.7.2019 den 17.02, Anonym bruker skrev:

Jeg la orakelkort med tidfesting, og først kom kortet «Juli» sammen med «1 måned» som da blir August. 

Så blandet jeg på nytt, og da ramlet kortet «August» ut. Så blandet jeg på nytt, og kortet «Sommer», falt ut. Så blandet jeg videre, og kortet «August» falt ut igjen. Da jeg så blandet videre, falt kortet «August» sammen med «1 år». Så, enten blir du gravid i august, eller så føder du i august. Uansett, så synes jeg vi skal konkludere med at august var relevant 😂

Anonymkode: ffa70...3da

Er du her fremdeles? Jeg lurer på det samme.. Håper du ser dette og kan svare ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Får noge tull🙄

Anonymkode: 5f531...327

Hva er tull? Hvorfor signerer du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, rosene skrev:

Hva er tull? Hvorfor signerer du ikke?

Spådom er tull, og hvorfor i alle dager skal jeg signere. 

Du kan vel "se" uansett😅

Anonymkode: 5f531...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rosene skrev:

Jeg for opp at du vil bli gravid innen 1 år . Det kan være lurt å oppsøke hjelp . Lykke til.

 

Takk for svar😊 Jeg har oppsøkt hjelp😊 Innen et år, vil det si at det kan skje når som helst innen det neste året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, rosene skrev:

Innen 1 år ja 😊

Ja, jeg får vel bare smøre meg med enda litt mer tålmodighet da😃 Kan du se noe ift kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...