Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #1 Skrevet 1. juli 2019 Jepp. Vi vil spise en god middag i Gol. Har sjekka internett, men.. Vi er to voksne og tre barn. Håper noen gidder å svare 😊 Anonymkode: f677c...8d3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #2 Skrevet 1. juli 2019 https://www.google.no/maps/place/Café+Makalaus/@60.7014779,8.9630837,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x9a65f8ec1c028adb!8m2!3d60.7014779!4d8.9630837?hl=no Anonymkode: 048c7...d97
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #3 Skrevet 1. juli 2019 I tillegg har campingen på Gol god mat. Du har også Solstad, som har en kafé med god mat. https://www.google.no/maps/place/Café+Makalaus/@60.7014779,8.9630837,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x9a65f8ec1c028adb!8m2!3d60.7014779!4d8.9630837?hl=no Jeg har ikke vært der men du har dette også: https://www.google.no/maps/place/Ming+Beijing+House/@60.70107,8.9509204,18.79z/data=!4m15!1m9!3m8!1s0x0:0xdc608013e9b6f935!2sSolstad+Hotell+og+Motell+AS!5m2!4m1!1i2!8m2!3d60.702572!4d8.937543!3m4!1s0x0:0x4788b79d8cc545dc!8m2!3d60.7009971!4d8.9519235?hl=no I tillegg har du Pers (Hotell). Ja, de har matservering også. Anonymkode: 048c7...d97
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #4 Skrevet 1. juli 2019 Åh, Solstad kom ikke opp. Jeg så ikke at jeg limte inn samme link to ganger. 😕 Beklager! https://www.google.no/maps/place/Solstad+Hotell+og+Motell+AS/@60.702572,8.9353543,17z/data=!3m1!4b1!4m8!3m7!1s0x0:0xdc608013e9b6f935!5m2!4m1!1i2!8m2!3d60.702572!4d8.937543?hl=no Anonymkode: 048c7...d97
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, Solstad kom ikke opp. Jeg så ikke at jeg limte inn samme link to ganger. 😕 Beklager! https://www.google.no/maps/place/Solstad+Hotell+og+Motell+AS/@60.702572,8.9353543,17z/data=!3m1!4b1!4m8!3m7!1s0x0:0xdc608013e9b6f935!5m2!4m1!1i2!8m2!3d60.702572!4d8.937543?hl=no Anonymkode: 048c7...d97 Hjertelig takk for alle tips😊 Holder på å sjekke ut. Du er snill du 😊🌸 Anonymkode: f677c...8d3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #6 Skrevet 1. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjertelig takk for alle tips😊 Holder på å sjekke ut. Du er snill du 😊🌸 Anonymkode: f677c...8d3 Personlig liker jeg Solstad best. Nest etter det campingen, men det er nok litt fullt der nå. Makalaus kan være litt fullt og ha litt rare kunder innimellom (det drives av psykisk helse - ikke noe galt i det, men noen av de menneskene der forstår ikke helt dette med å la folk få være i fred). Bare hyggelig! Kos dere så meget når dere er her! Ellers et lite tips: hvis du, og dere, vil ha en liten gåtur så er der en kjempefin gåtur ved Garnås (midt imellom Nesbyen og Gol). https://www.google.no/maps/@60.6229828,9.056024,3a,16.2y,322.51h,87.81t/data=!3m8!1e1!3m6!1sEovHrA35-409AnmXeqCOfg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DEovHrA35-409AnmXeqCOfg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D17.332417%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!9m2!1b1!2i26?hl=no Ved første sving til høyre derfra, etter en liten bru ved noen kontainere: https://www.google.no/maps/@60.6322583,9.0384688,17.71z?hl=no Så er det en liten skogsvei. Kjører dere frem (en 200-300 meter) til en sving med en diger stein (på venstre side), så er det en plass til å parkere til høyre side i veien der. Bak den steinen går det en sti opp som heter for "postveien". Det tar en 20 minutter å gå opp den veien, men vel oppe er det benker og en enormt vakker utsikt helt ned til Norefjell! Fjellet en ser helt nederst i dalen er Norefjell, ja. Det er hvilebenker langs med stien opp. Oppi den skråningen bodde kongen som dalen har fått sitt navn etter, kong Hadding (rundt år 1000). Dalen het Haddingjadal helt frem til 1700-tallet. Anonymkode: 048c7...d97
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #7 Skrevet 1. juli 2019 Gol er jo en veldig stusselig plass, men det er en kinesisk restaurant der som har grei mat😊 Anonymkode: cb418...311
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #8 Skrevet 1. juli 2019 Det heter vel dessuten PÅ Gol, tror jeg. Anonymkode: 468d7...a99
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #9 Skrevet 1. juli 2019 Gol har veldig lite å tilby. Men de har pers da Anonymkode: a406b...75f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #10 Skrevet 1. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det heter vel dessuten PÅ Gol, tror jeg. Anonymkode: 468d7...a99 I Hallingdal er det litt avhengig. I Gol er i Gol kommune. På Gol er i sentrum av Gol. Det samme med Ål, Nes, Flø... Anonymkode: 048c7...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå