Gå til innhold

Ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter halvannet år alene møtt en nydelig mann. Han virker utrolig fin og jeg er temmelig kin. Jeg har informert eksen, men foreløpig ikke sagt noe til 6åringen min. Vil vente litt til, men tenker mye på det og nå funderer jeg... Fortelle at jeg har fått kjæreste? La henne møte min nye venn - uten å si så mye? 

Hva ville du gjort og hvorfor?

Barnet mitt er sensitiv og kjapp, så jeg tror hun vil merke at det er noe mellom oss, selvom vi legger bånd på oss.

Anonymkode: b5174...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du akkurat har møtt han, så trenger jo ikke barnet å vite noe om han på lenge enda, enda mindre møte han

Anonymkode: 5b10d...da2

Skrevet

Jeg hadde barn på 13 og 8 da jeg traff min nye kjæreste. Vi traff hverandre i mars og datet i 6 måneder før jeg var klar for å kalle det et forhold, selv om jeg hadde hatt det fantastisk fra dag en og han oppriktig er verdens beste. Vi traff hverandre kun uten barna. Etter 8 måneder fortalte jeg barna om han, og lot det bli opp til de om de ønsket å treffe han da eller om de trengte tid til først. De ønsket å treffe han og det har vært en veldig god match fra starten. 

Men altså. Jeg mener de skal introduseres som det de ER. Og at man skal vente til man selv vet at dette kommer til å vare.

Anonymkode: a6525...e48

Skrevet

Ikke lyv til barnet, er det en kjæreste så kaller du det en kjæreste.

Men hvor lenge har du datet fyren da? Ville ventet en god stund altså.

Anonymkode: e1e22...858

Skrevet

Takk for svar!

Vi har bare datet en mnd og jeg kommer ikke til å la barnet møte ham på lenge ennå.

Anonymkode: b5174...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...