Gå til innhold

Innetid for de som skal opp i 7. klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket klokkeslett må de inn nå når det er sommer? Her er det en stor gjeng fra klassen som samles og er ute i lag nå i ferien, og det virker som om de fleste har innetid langt etter 21...(vår må hjem da). Er vi for strenge? 

Anonymkode: f3bb0...1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har ikke innetid, det har aldri vært nødvendig...

Hun er ute nå, men regner med hun er hjemme til åtte. Hun har liksom aldri vært ute så lenge at innetid har vært nødvendig.

Synes ikke 21 er strengt.

Anonymkode: 552db...b08

Skrevet

Kommer litt an på hvor han er og hvem han er med. Som regel halv ti eller ti. Er han hjemme hos noen som ikke bor langt unna kan han være litt lengre, men er han ute på skoleplassen eller en annen plass i nærområdet er ti absolutt siste tidspunkt han skal være hjemme. Har han vært ute siden formiddagen må han gjerne hjem litt tidligere, for at han skal ha litt tid hjemme med oss også. Han er heldigvis en oppegående gutt med veldig greie kompiser :)

Anonymkode: aa09d...8bb

Skrevet

Hos oss er det kl 21. De fleste er lengre ute. 

Anonymkode: d076f...907

Skrevet

har tvillinger, de er 12 og begynner i 7. de må være inne senest 22.30 hvis vi ikke vet hvor de er,ellers kan de være hos venner og slik til kl 00-02 tiden så lenge det er greit for foreldrene

Anonymkode: f275c...07f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

har tvillinger, de er 12 og begynner i 7. de må være inne senest 22.30 hvis vi ikke vet hvor de er,ellers kan de være hos venner og slik til kl 00-02 tiden så lenge det er greit for foreldrene

Oi, hvor bor dere?

Regner med det er lokale forskjeller på dette, men som dette har 15-åringen min det....

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Oi, hvor bor dere?

Regner med det er lokale forskjeller på dette, men som dette har 15-åringen min det....

Rakkestad

Skrevet

Har ingen spes innetider. Kommer helt an på liksom. 

Anonymkode: 1c9d0...70e

Skrevet

Jeg har ei som skal opp i 6. Klasse. Hun må være inne 20.30, så jeg synes 21.00 er mer enn sent nok

Anonymkode: 38ad6...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...