GÃ¥ til innhold

Noen erfarne datere her?😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og skal på date i morgen. Var i et forhold fra jeg var 16 til 25 så jeg har aldri datet før, og er så sinnsykt nervøs nå at jeg nesten vurderer å avlyse. Møtte fyren via tinder og vi har snakket en god del frem og tilbake i flere uker. Han virker som en snill og oppegående mann og samtalen flyter stort sett lett. Men nå er jeg altså så nervøs for at vi har brukt opp alle samtaleemner og at det skal bli kleint. Noen som har tips?😊

Anonymkode: 9fb1e...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hopp ut i det! Enten har dere kjemi eller så har dere det ikke. Frem til du har prøvd å gå på date igjen så vil du føle den der usikkerheten du føler nå. Når du først har vært på en date så går det så mye lettere etterpå, for da vet du at det ikke var så ille. Selv om det så viser seg at dere ikke har kjemi, så merker du likevel at det å gå på date ikke er farlig, tvertimot så er det ganske hyggelig. Så bare hopp ut i det! Du lev... Eller, hva er det dere ungdommer sier nå til dags? YOLO!

Anonymkode: 0a593...765

Skrevet

Enig med første.

Ikke ta det så alvorlig. Nå har dere begge forventninger dere har bygd opp de siste ukene. Men uansett hvor lett samtalen går før man møtes, så vet man aldri før man har møtt hverandre i virkeligheten. Det kan være du tar ett blikk på ham og kjenner "åh, nei, han kan jeg ikke være i et forhold med", det kan være dere ikke har tiltrekning selv om dere snakker godt sammen... og det kan tenkes at dere faller pladask for hverandre, eller at en av dere gjør det. Alt kan skje. Så ikke ta det så alvorlig, for dette er bare et møte for å se om dere ønsker å møtes igjen.

Vær deg selv og slapp av. Lykke til :)

Anonymkode: 992fe...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...