Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Innbiller meg at det er lettere å få kun dagjobbing som vernepleier enn sykepleier, men jeg tar kanskje feil? 🤔 Vurderer studiet fra neste høst nemlig Anonymkode: 6e1e1...ac8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Ja, du må regne med turnus på lik linje som sykepleiere hvis du er vernepleier. Anonymkode: a603b...9db
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Ja, det er klart du må regne med Anonymkode: 4ea8a...475
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Innbiller meg at det er lettere å få kun dagjobbing som vernepleier enn sykepleier, men jeg tar kanskje feil? 🤔 Vurderer studiet fra neste høst nemlig Anonymkode: 6e1e1...ac8 Jeg er vernepleier og jobber på dagsenter, altså kun på dagtid. Men er få som slutter i disse jobbene som ikke er turnus så det finnes ikke veldig mange av de😉 flertallet av vernepleiere jobber turnus. Anonymkode: aad87...e42
Toneelise Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Innbiller meg at det er lettere å få kun dagjobbing som vernepleier enn sykepleier, men jeg tar kanskje feil? 🤔 Vurderer studiet fra neste høst nemlig Anonymkode: 6e1e1...ac8 Ville ikke satset på det hvis du ikke ønsker turnus. Kjenner ikke en eneste vernepleier som ikke jobber turnus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå