Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 Går titt og ofte på kortison. Står at det er "dop", dvs steroider. Hvis man trener mye når man går på det, får man større muskler? Anonymkode: 10143...b15
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Hva er "bola"? Ebola? Nei, du får ikke større muskler av å bruke steroider. Men du får større muskler av å trene. Anonymkode: 48038...726
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Nei, du får heller beinskjørhet, papirhud og måneansikt. Anonymkode: c8e28...a26
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Hvis du bruker anabole steroider får du store muskler. Mulig det du bruker og anabole steroider er beslektet på noe vis, men å bruke kortison forskrevet av lege til behandling gjør deg ikke til boler.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 På 30.6.2019 den 9.44, Anonym bruker skrev: Hva er "bola"? Ebola? Nei, du får ikke større muskler av å bruke steroider. Men du får større muskler av å trene. Anonymkode: 48038...726 Vet du ikke hva bola er? Anonymkode: 9e859...295
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #6 Skrevet 1. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet du ikke hva bola er? Anonymkode: 9e859...295 Du trenger ikke være frekk. Nei, jeg vet ikke hva "bola", er for noe. Men jeg fikk med meg "anabole steroider" nå. Anonymkode: 48038...726
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #7 Skrevet 1. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du trenger ikke være frekk. Nei, jeg vet ikke hva "bola", er for noe. Men jeg fikk med meg "anabole steroider" nå. Anonymkode: 48038...726 😂 Anonymkode: 9e859...295
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #8 Skrevet 1. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂 Anonymkode: 9e859...295 Hva er det som er morsomt? At jeg ikke henger i kretser hvor ulovlige stoffer omtales? Jeg aner ikke hva hasj, heroin, og en rekke andre stoffer heller heter på slang. Så nå kan du le skikkelig godt nå! ☺️ Anonymkode: 48038...726
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #9 Skrevet 1. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som er morsomt? At jeg ikke henger i kretser hvor ulovlige stoffer omtales? Jeg aner ikke hva hasj, heroin, og en rekke andre stoffer heller heter på slang. Så nå kan du le skikkelig godt nå! ☺️ Anonymkode: 48038...726 Seriøst? Anonymkode: 204ef...015
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #10 Skrevet 1. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Anonymkode: 204ef...015 Ja, seriøst. Jeg omgås ikke med folk som bruker ulovlige stoffer. Anonymkode: 48038...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå