Gå til innhold

Kan jeg bli bola?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går titt og ofte på kortison. Står at det er "dop", dvs steroider. 

Hvis man trener mye når man går på det, får man større muskler?

Anonymkode: 10143...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er "bola"? Ebola? Nei, du får ikke større muskler av å bruke steroider. Men du får større muskler av å trene.

Anonymkode: 48038...726

Skrevet

Nei, du får heller beinskjørhet, papirhud og måneansikt.

Anonymkode: c8e28...a26

Skrevet

Hvis du bruker anabole steroider får du store muskler. Mulig det du bruker og anabole steroider er beslektet på noe vis, men å bruke kortison forskrevet av lege til behandling gjør deg ikke til boler.

 

 

Skrevet
På 30.6.2019 den 9.44, Anonym bruker skrev:

Hva er "bola"? Ebola? Nei, du får ikke større muskler av å bruke steroider. Men du får større muskler av å trene.

Anonymkode: 48038...726

Vet du ikke hva bola er? 

Anonymkode: 9e859...295

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vet du ikke hva bola er? 

Anonymkode: 9e859...295

Du trenger ikke være frekk. Nei, jeg vet ikke hva "bola", er for noe. Men jeg fikk med meg "anabole steroider" nå.

Anonymkode: 48038...726

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke være frekk. Nei, jeg vet ikke hva "bola", er for noe. Men jeg fikk med meg "anabole steroider" nå.

Anonymkode: 48038...726

😂

Anonymkode: 9e859...295

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

Anonymkode: 9e859...295

Hva er det som er morsomt? At jeg ikke henger i kretser hvor ulovlige stoffer omtales? Jeg aner ikke hva hasj, heroin, og en rekke andre stoffer heller heter på slang. Så nå kan du le skikkelig godt nå! ☺️

Anonymkode: 48038...726

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som er morsomt? At jeg ikke henger i kretser hvor ulovlige stoffer omtales? Jeg aner ikke hva hasj, heroin, og en rekke andre stoffer heller heter på slang. Så nå kan du le skikkelig godt nå! ☺️

Anonymkode: 48038...726

Seriøst?

Anonymkode: 204ef...015

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst?

Anonymkode: 204ef...015

Ja, seriøst. Jeg omgås ikke med folk som bruker ulovlige stoffer.

Anonymkode: 48038...726

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...