Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Er det noen her som har blitt gravid på p-piller? Som har vært veldig nøyaktig med å ta pillen? Jeg hadde el sist helg og på mandag fikk jeg kraftige stikk inni «der» og i livmoren. Etterpå har jeg hatt mye murringer ++ tok en ebay test jeg hadde liggende, den ble svakt positiv. Men usikker om det er skygge. vil bare høre andres erfaring. Ser for meg det skal MYE til for å bli gravid på pillen Anonymkode: 67eab...2bb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Har du hatt diaré/oppkast eller gått på antibiotika nylig? Hvis ikke så skal det ikke være mulig å bli gravid på pilla om du har tatt den som du skal. Anonymkode: 09276...087
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har du hatt diaré/oppkast eller gått på antibiotika nylig? Hvis ikke så skal det ikke være mulig å bli gravid på pilla om du har tatt den som du skal. Anonymkode: 09276...087 Nå har jeg grublet og tenkt veldig! Husker jeg kastet opp for 1,5 uke siden! Anonymkode: 67eab...2bb
Toneelise Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Da kan du være gravid. Hvis du ikke har brukt annen prevensjon itillegg. Skjedde meg når jeg ble gravid med første.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 Jeg har det, men hadde en runde med kraftig omgangssyke en stund i forveien, så var nok derfor! Anonymkode: 21828...b27
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 Du får jo ikke eggløsning på p-piller... Men om du har hatt en runde med oppkast kan du få en eggløsning, og da kan du også bli gravid. Under 1 av 100 blir gravide på pillen ved korrekt bruk, men jeg tror faktisk 5-8 av 100 faktisk blir gravide på pillen, da pga brukerfeil... Å ikke bruke annen prevansjon etter oppkast/diare regnes som brukerfeil. Anonymkode: d67aa...9b0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 Du får ikke eggløsning på pillen! Har du regelmessig eggløsning bruker du dem ganske enkelt hverken nøyaktig eller rett. Er det en engangseggløsning pga oppkast er det svært «uheldig» for det skal mye til at kroppen resetter seg etter så lite opphold på pillen, men skjer selvsagt. Syns det er rart du er sikker på eggløsning og nøyaktig når den var når du, ved rett bruk, har gått uten noen eggløsninger siden du startet på pillen... Anonymkode: 914ad...bc5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #8 Skrevet 30. juni 2019 Jeg har blitt gravid på pillen 2 ganger. Perimeter med pillen da svangerskap ikke var ønskelig. Oppdaget det da jeg var 4 måneder på vei første gang og 5,5 måneder på vei andre gangen. Jeg hudflettet legen og steriliserte meg. Barna er mer en velkommen i livet, men jeg skulle ønske det ikke var med den mannen. Bra kjæreste emne men ingen god far. Så jeg valgte til slutt å bare ha barna og droppe han. Han har ikke sett barna på et år eller vist noen interesse for dem. Kjedelig for barnas del. Anonymkode: a6455...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå