Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Nå har jeg hørt på bassmusikk fra naboen siden kl.16 idag. Blir bare verre utover kvelden vel... Hvilke rettigheter har jeg? Anonymkode: 6c512...084
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Spurt om de kan dempe seg? Anonymkode: 1b800...b39
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Det skal være ro kl 23, før det har du ingen rettigheter egentlig. Er det bare i dag eller er det hver dag da, det har jo litt å si. Her hadde datteren til naboen fest i går, hun er 21 år og alene hjemme i huset til foreldrene. Der spilte de musikk, sang og danset til klokken ett i natt. Siden det er første gangen noen sinne jeg har hørt noe fra det huset synes jeg det er helt ok, kan ikke bli helt surpomp heller, det er sommer og helg, så en og annen fest får man tåle. Men er det høy musikk og bass hver eneste dag blir det noe annet, da kan du klage. Anonymkode: c0a03...cc0
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 Etter kl 23 kan du klage/ringe politiet Anonymkode: fc8a7...5cd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det skal være ro kl 23, før det har du ingen rettigheter egentlig. Er det bare i dag eller er det hver dag da, det har jo litt å si. Her hadde datteren til naboen fest i går, hun er 21 år og alene hjemme i huset til foreldrene. Der spilte de musikk, sang og danset til klokken ett i natt. Siden det er første gangen noen sinne jeg har hørt noe fra det huset synes jeg det er helt ok, kan ikke bli helt surpomp heller, det er sommer og helg, så en og annen fest får man tåle. Men er det høy musikk og bass hver eneste dag blir det noe annet, da kan du klage. Anonymkode: c0a03...cc0 De hadde fest sist i mai, da holdt de på til 03. Idag har det vært basslyd fra ettermiddag, musikk tåler jeg men bassen ikke så mye. Dunk Dunk Anonymkode: 6c512...084
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: De hadde fest sist i mai, da holdt de på til 03. Idag har det vært basslyd fra ettermiddag, musikk tåler jeg men bassen ikke så mye. Dunk Dunk Anonymkode: 6c512...084 Vi har en nabo som fester så og si hver helg og det er samme greien. Musikken holder halve nabolaget våken. Vi har ringt politiet flere ganger og de har som regel stoppet festen og jaget festdeltakerne på dør. Anonymkode: fc8a7...5cd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har en nabo som fester så og si hver helg og det er samme greien. Musikken holder halve nabolaget våken. Vi har ringt politiet flere ganger og de har som regel stoppet festen og jaget festdeltakerne på dør. Anonymkode: fc8a7...5cd Jeg trodde politiet tok anlegget når de måtte komme flere ganger Anonymkode: f1792...c0d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trodde politiet tok anlegget når de måtte komme flere ganger Anonymkode: f1792...c0d Litt usikker på om de har tatt med seg anlegget, men vet at de først var å advarte festdeltakerne, så kjørte de en runde rundt i byggefeltet, når de kom tilbake var det full musikk igjen. Da gikk de på døren til naboen og kastet ut alle som var der. Men i.o.m at det gjentar seg helg etter helg, så tror jeg ikke de tar fra de anlegget. Anonymkode: fc8a7...5cd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #9 Skrevet 30. juni 2019 18 hours ago, Anonym bruker said: Nå har jeg hørt på bassmusikk fra naboen siden kl.16 idag. Blir bare verre utover kvelden vel... Hvilke rettigheter har jeg? Anonymkode: 6c512...084 det må du tåle. etter kl 00 på helgene kan du si fra Anonymkode: 09fca...324
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Litt usikker på om de har tatt med seg anlegget, men vet at de først var å advarte festdeltakerne, så kjørte de en runde rundt i byggefeltet, når de kom tilbake var det full musikk igjen. Da gikk de på døren til naboen og kastet ut alle som var der. Men i.o.m at det gjentar seg helg etter helg, så tror jeg ikke de tar fra de anlegget. Anonymkode: fc8a7...5cd Fortsette å melde fra, for politiet er mulighet til å ta anlegget når eier bryter loven gjentatte ganger. Jeg vet om to saker, da var det tredje gang utstyret røyk. Anonymkode: 6fd91...a15
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #11 Skrevet 30. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: det må du tåle. etter kl 00 på helgene kan du si fra Anonymkode: 09fca...324 Man må ikke tåle det på dagtid heller hvis det er et nabolag og det er langt høyere støybruk enn man normalt kan forvente. Svært høy musikk i timesvis er plagsomt for andre, ergo kan man melde fra. Men først bør man også si fra til nabo selv. Da kan man også fortelle politiet at man først har forsøkt å snakke med nabo selv. Og grensen for kl 23 gjelder også i helger etter loven. Kl 00 er bare din egen mening. Anonymkode: 6fd91...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå