Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Hvorfor virker de/virker de ikke? Har hørt at de skal virke mot halsbrann, og tenkte nå at det prøver jeg siden jeg hadde det liggende, og halsbrann av en annen verden. Har apotek-medisin liggende, men har lite lyst å knaske medisin når jeg er gravid. Men vet ikke helt hva jeg syntes om effekten, halsbrannen avtok kanskje litt. Hva er din erfaring? Anonymkode: b9bb7...d17
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Funka for meg ihvertfall. Tygg minst to lenge til det er bare skum før du svelger. Fordel: Lett å få tak i og billig. Ulemper: Gir bare kortvarig lindring. Mye sukker. Kjøpte heller sånne tyggetabletter på apoteket som gravide kan bruke. Mye bedre i lengden. Anonymkode: 73173...a24
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Virket på meg da jeg var gravid og virker på datteren min som strever med bilsyke. Vet ikke om det er syra i dem som gjør at det fungerer? Verd å prøve😊 Anonymkode: 7aa8c...b25
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 Kjøp en sitron og spis en båt av den 😊 Anonymkode: 69956...e9a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Antar du har prøvd melk? Det lindrer alltid best hos meg. Anonymkode: 07478...192
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Antar du har prøvd melk? Det lindrer alltid best hos meg. Anonymkode: 07478...192 Ja, har prøvd det, er egentlig veldig glad i melk. Anonymkode: b9bb7...d17
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Melk gjør det verre, lindrer med en gang også kommer det tilbake verre enn verst... Men en rå gulrot skal hjelpe. Anonymkode: d63ad...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå