Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Vi fikk barn nummer 1 høsten 2014 og hadde da tre navnemarkeringer (vi hadde uhøytidelig markering hjemme). Vi har nettopp fått barn nummer 2 og lurer på om det blir dumt å ikke ha navnemarkering for han? Vi vil ikke at barn nummer 2 skal føle seg dårligere behandlet om det blir snakk om dette i fremtiden. Hva tenker dere? Anonymkode: 31a24...cde
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Ja, det synes jeg. Men hvorfor 3 stk? Det trenger man jo ikke Anonymkode: 80de8...374
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Veldig pussig å ha tre markeringer... enda merkeligere da å ikke ha for neste. Én markering synes jeg dere bør ha, for jeg regner med at det finnes bilder og ev. gaver fra førstes markeringer? Hvorfor hadde dere tre med første og ikke ønsker nå ha noen nå? Anonymkode: 7ad88...77f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 Er det det samme som navnefest? Hvorfor hadde dere tre? Hvis dere hadde navnefest for første, bør dere ha det for neste også. Hvis navnemarkering er noe som kommer i tillegg til alt annet (babyshower, barselbesøk, navnefest/dåp etc), synes jeg det høres helt unødvendig ut. Anonymkode: 9c9ba...8e5
Gjest Antarctica Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 Tre ganger er over the top. Én gang klarer dere sikkert. Men babyen husker det jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det synes jeg. Men hvorfor 3 stk? Det trenger man jo ikke Anonymkode: 80de8...374 Nei, man trenger ikke det, men det ble slik. En for min familie (de bor i en annen by), en for samboers familie på morsiden og en for samboers familie på farsiden. Det passet best slik pga plassmangel i leiligheta vår HI Anonymkode: 31a24...cde
Rainbowdash Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 Hvis det ikke passer nå så ta det senere? Må det være nå? Ta det på 1 års bursdagen? Hadde sikkert følt måtte hatt det, men hadde begrenset det til 1 gang. Tipper det koster like mye å ha det en gang i et leid lokale enn 3 ganger hjemme 🙈.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå