Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Nå går jeg og venter på at mannen skal fri her. Han sier han skal og vil fri, men venter på den «rette anledningen». Har nå vært mange av de synes nå jeg😂 Hvor lenge var dere kjærester før du ble fridd til/fridde selv? Og hvordan ble du fridd til? Var det ventet eller uventet?😊 Anonymkode: a907a...5ce
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 På en restaurant i Paris, da hadde vi vært sammen i 1,5 år☺️ veldig overraskende! Tror folk i andre enden av rommet skjønte hva som foregikk da haka mi datt i gulvet😂 planen hans var å fri i toppen av Eiffeltårnet, men han måtte endre plan da vi ikke kom oss opp pga min høydeskrekk🙈 Anonymkode: e9069...afe
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Han inviterte meg ut på Maaemo for å feire årsdagen vår. Dro etterpå på operataket og satt der langs vannkanten. Med nydelig utsikt og plutselig er han nede på kne. Ble kjempe overrasket og glad. Var i tillegg en så nydelig ring at jeg aldri hadde sett finere i virkeligheten faktisk. Altså ikke på film. Jeg går med den kun til spesielle anledninger. Elsker den ringen så mye. Av og til tar jeg den frem for å se på den og den tar fortsatt pusten fra meg. Til morgen gave fikk jeg en allianse ring med tre diamanter foreløpig det er den jeg bruker sammen med gifte ringen daglig. Anonymkode: 867be...f82
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 Vi ble bare enige om å gifte oss da vi kjøpte hus vi 😉 Hadde vært sammen i ca 1.5 år da vi kjøpte bolig, giftet oss et halvår senere. Anonymkode: 2aac2...31b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Han nevnte det ved frokostbordet en morgen.. at vi kanskje like greit skulle gifte oss, så når alt annet var på plass.. Vi er fortsatt ikke gift, fårråsirreslik 😂😂😂 Anonymkode: 85d6e...2c2
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Jeg fridde til han på bursdagen hans hadde lag med ca 30 stk også gikk jeg ned på kne 😊 Han ble veldig overrasket. Anonymkode: ff116...ca6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Ble overraska på en ferietur. Han som ikke skulle gifte seg.... Vært sammen i 6 år da han fridde. Gifter oss i høst Anonymkode: 7a9e3...1d4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fridde til han på bursdagen hans hadde lag med ca 30 stk også gikk jeg ned på kne 😊 Han ble veldig overrasket. Anonymkode: ff116...ca6 Virkelig? 🤨🤨🤨 Anonymkode: c78fe...315
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 Jeg fikk en alliansering i julegave med en forklaring på at det var en forlovelsesring om jeg ville det. Anonymkode: 2b388...4ff
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #10 Skrevet 29. juni 2019 Jeg fridde selv for 1 uke siden:) har vært sammen i 1,5 år, men venner i ca 10 år før det gjorde det helt enkelt hjemme, plasserte ringen på stuebordet med masse roseblader rundt, og holdt opp sønnen vår hvor jeg hadde skrevet på en body «vil du gifte deg med mamma?» ❤️ Mannen er så enkel at han mente det var helt perfekt og innafor ! Feiret med god mat å litt vin etter på Anonymkode: 2ddca...fe6
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #11 Skrevet 29. juni 2019 Jeg ble heldigvis ikke fridd til. En sånn avgjørelse er altfor stor til at den ene parten skal få styre det. Vi ble enige om det, og så hadde vi en romantisk seanse for oss selv når vi formelt forlovet oss med champagne og flott utsikt på en av yndlingsplasssene våre hvor vi snakket om hvor heldige vi var som hadde hverandre og om framtiden vår. Anonymkode: d5a75...dfa
Hirka89 Skrevet 29. juni 2019 #12 Skrevet 29. juni 2019 Vi var på ferie i Kroatia 😊 Hadde hatt en super dag på stranda, vært ute og spist romantisk middag, tatt noen drinker i hotellbaren. Avsluttet kvelden i hagen utenfor hotelrommet med en drink, og da fridde han der ❤ stille og rolig, men helt perfekt for min del. Hadde vært sammen litt over 5 år.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #13 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Virkelig? 🤨🤨🤨 Anonymkode: c78fe...315 Jeg fridde også til min mann. Anonymkode: 074ec...a33
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #14 Skrevet 29. juni 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Han nevnte det ved frokostbordet en morgen.. at vi kanskje like greit skulle gifte oss, så når alt annet var på plass.. Vi er fortsatt ikke gift, fårråsirreslik 😂😂😂 Anonymkode: 85d6e...2c2 Var no i lignende dur her å😅😅 Anonymkode: b9f15...6c8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #15 Skrevet 29. juni 2019 Ingen fridde, jeg mente det var på høy tid - han hadde sceneskrekk. Men etter litt frem og tilbake rundt detaljene ble vi gift. 11 år siden nå, vi trives begge veldig godt m å være gift! Anonymkode: 158a6...118
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #16 Skrevet 29. juni 2019 Vi hadde snakket om det lenge at ja, vi skal jo gifte oss en gang. Var mange anledninger, men han fridde aldri. Ble 29. februar, og jeg fant ut at hvis det skulle bli noe bryllup, så måtte jeg gjøre det selv. Jeg var faktisk på jobbreise, så det ble ikke mer romantisk enn at jeg tok det over telefon. Fikk spørsmål av han da; fridde du til meg nå? Ja, svarte jeg, jeg gjorde det. Fikk et ja, selvfølgelig ville han det. Anonymkode: a089f...42f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #17 Skrevet 29. juni 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fridde også til min mann. Anonymkode: 074ec...a33 Men det er jo ikke romantisk. Det romantiske er at han trenger deg så mye i sitt liv at han ber på sine knær at du skal være en del av hans liv for resten av hans liv. Det er mannen som skal stille med en vakker ring, som skal begrunne at du skal gifte deg med han. Omvendt føles bare så feil. Anonymkode: c78fe...315
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #18 Skrevet 29. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke romantisk. Det romantiske er at han trenger deg så mye i sitt liv at han ber på sine knær at du skal være en del av hans liv for resten av hans liv. Det er mannen som skal stille med en vakker ring, som skal begrunne at du skal gifte deg med han. Omvendt føles bare så feil. Anonymkode: c78fe...315 Ja. Også er det kjemperomantisk om damer bare er hjemme og passer barn og lager mat. De bør helst ikke tjene penger heller. Jenter bør helst ikke ta utdannelse og helst skal de være litt dummere i matte enn gutter. Anonymkode: 8816c...594
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #19 Skrevet 29. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Også er det kjemperomantisk om damer bare er hjemme og passer barn og lager mat. De bør helst ikke tjene penger heller. Jenter bør helst ikke ta utdannelse og helst skal de være litt dummere i matte enn gutter. Anonymkode: 8816c...594 Oi, du har det visst ikke bra med deg selv! Anonymkode: c78fe...315
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #20 Skrevet 29. juni 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er jo ikke romantisk. Det romantiske er at han trenger deg så mye i sitt liv at han ber på sine knær at du skal være en del av hans liv for resten av hans liv. Det er mannen som skal stille med en vakker ring, som skal begrunne at du skal gifte deg med han. Omvendt føles bare så feil. Anonymkode: c78fe...315 Hver er du til å bestemme at andres frieri ikke er romantisk. Jeg fridde til min jente, men jeg regner med at det er enda mer feil for deg. Anonymkode: f80f5...fb8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2019 #21 Skrevet 29. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, du har det visst ikke bra med deg selv! Anonymkode: c78fe...315 Mens du er helt i balanse og ikke full av stereotypiske kjønnsroller. Anonymkode: 8816c...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå